آخرین خبرها

متن کامل دستور کسب روزی زیاد و گسترش موفقیت

متن کامل دستور کسب روزی زیاد و گسترش موفقیت

در صورتی که می خواهید به موفقیت عظیم شغلی برسید، از سختی ها و گرفتاری های کوچک و بزرگ عبور کنید در ادامه این پست رهگشای تجربه شده ای می خوانیم که زندگی تان را به مسیر موفقیت هدایت می کند و هدفتان را نیز مشخص می سازد، متن کامل متن کامل دستور کسب روزی زیاد و گسترش موفقیت را در ادامه بخوانید.

082363780263087 متن کامل دستور کسب روزی زیاد و گسترش موفقیت
متن کامل دستور کسب روزی زیاد و گسترش موفقیت

متن کامل دستور کسب روزی زیاد و گسترش موفقیت,دعای بسیار مجرب برای روزی,دعای بسیار مجرب رزق و روزی,دعای بسیار مجرب برای زیاد شدن روزی,دعای بسیار مجرب برای رزق و روزی مغازه,دعای روزی مجرب,دعای رزق و روزی مجرب,دعای افزایش رزق و روزی مجرب,دعای مجرب روزی فراوان,دعای مجرب روزی زیاد,دعای رزق و روزی مجرب برای مغازه,دعاهای رزق و روزی مجرب,دعای رزق و روزی بسیار مجرب,دعای مجرب رزق و روزی مغازه,دعای مجرب برای رزق و روزی,مجرب ترین دعای رزق و روزی,دعای مجرب برای رزق و روزی فراوان,دعای خیلی مجرب رزق و روزی,دعای مجرب برای افزایش رزق و روزی,دعای مجرب جهت افزایش رزق و روزی

متن کامل دستور کسب روزی زیاد و گسترش موفقیت

۱۰ روز اول ماه قمری. در یکی از روزهای سعد مانند ۵ شنبه و جمعه و شنبه. در ساعات سعد مانند شمس و مشتری. ساعت انجام را طوری انتخاب کنید که نیمه شب باشد.

متن دستور

روی یک کاغذ سفید بدون خط سوره یوسف علیه‌السلام را کامل بنویسید.

کاغذ و قلم حتماً از مال حلال تهیه شده و متعلق به خودتان باشد.

اعراب گذاری نیازی نیست و سعی کنید تا آنجا که می‌شود ریز بنویسید.

اینم ببین:  دعای موفقیت در کسب و بهبود وضعیت مالی و بدست آوردن روزی

زیر سوره حتماً بنویسید به قصد یافتن کسب و کار حلال برای اسم خودتان زاییده اسم مادرتان بحق این سوره و آیات شریف العجل العجل العجل الساعة الساعة الساعة الوحا الوحا الوحا.

نیمه شب از منزل خارج شوید.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *