آخرین خبرها

قوی ترین طلسم و دعای جلب محبت و ایجاد علاقه زوجین

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت دعا شفا. قصد داریم به شما عزیزان قوی ترین طلسم و دعای جلب محبت و ایجاد علاقه زوجین را بیاموزیم که سبب می شود اگر می خواهید عشق برقرار کنید و در روابط خود بهتر عمل کنید نتیجه مطلوب بگیرید. متن کامل این دعا را در ادامه بخوانید که ان شاء الله زود تر و بهتر نتیجه خواهید گرفت.

,طلسم عشق از راه دور سوزاندنی,طلسم عشق از راه دور با هسته خرما,طلسم محبت از راه دور,طلسم محبت از راه دور سوزاندنی,طلسم محبت از راه دور فوری,طلسم محبت از راه دور چگونه است,طلسم احضار عشق از راه دور,طلسم عشق قوی از راه دور,طلسم عشق فوری از راه دور,طلسم عشق فوری هسته خرما,طلسم عشق فوری قوی,طلسم عشق فوری با فلفل سیاه,طلسم عشق فوری با هسته خرما,طلسم عشق فوری خاتون,طلسم عشق فوری برای ازدواج

طلسم-و-دعای-جلب-عشق قوی ترین طلسم و دعای جلب محبت و ایجاد علاقه زوجین

قوی ترین طلسم و دعای جلب محبت و ایجاد علاقه زوجین,طلسم عشق و محبت سوزاندنی,طلسم عشق و محبت زرقاط ابلیس,طلسم عشق و محبت بسیار قوی و تضمینی,طلسم عشق و محبت سیاه,طلسم عشق و محبت از راه دور,طلسم عشق و محبت شدید,طلسم عشق و محبت قوی,طلسم عشق و محبت سفید,طلسم عشق و محبت بسیار قوی

قویترین طلسم محبت از راه دور حتی زمانی که کدورت و فاصله پیش آمده تاثییرگذار است و باعث از بین رفتن دلخوری و موجب آشتی می شود. قویترین طلسم محبت از راه دور را نوشته در زیر فرش  بگذارید.

اینم ببین:  دعای جلب عشق مرد تا لحظه مرگ مجرب سریع الاثر

«طسوم طسوم سوم سوم علوم علوم کلوم کلوم حیوم حیوم قیوم قیوم قیوم دیوم سبحان من بذکره تطمئن القلوب اطمئن قلب هر کدام را که قهر کرده است اسم او و اسم مادرش را بنویسد  بمحبة اسم دیگری را که طالب صلح است بنویسد اللهم الّف بینهما کما اصلحت بین محمد و انصاره اللهم یا من ادخل محبة یوسف فی قلب زلیخا و یا من ادخل محبة موسی فی قلب آسیة بنت مزاحم و یا من ادخل محبة محمد فی قلب خدیجة بنت خویلد ادخل محبة (اسم طالب ) فی قلب ( اسم مطلوب ) کما ادخلت اللیل فی النهار و النهار فی اللیل و الذکر فی الانثی لو انفقت ما فی الارض جمیعا ما الّفت بین قلوبهم و لکن الله الّف بینهم انه عزیز حکیم و لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم .»

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *