آخرین خبرها

قویترین طلسم رزق و روزی یهودی

در این بخش از سایت دعا شفا قویترین طلسم رزق و روزی یهودی را برای شما برادران و خواهران گرامی قرار دادیم . طلسمات یهودی دارای اثرگذاری زیادی می باشند . برای افزایش رزق و روزی می توان از طلسم یهودی استفاده کرد . طریقه نوشتن طلسم یهودی رزق و روزی را در ادامه از سایت دعاشفا قرار دادیم .

قویترین-طلسم-رزق-و-روزی-یهودی قویترین طلسم رزق و روزی یهودی

قویترین طلسم رزق و روزی یهودی,طلسم یهوی مخصوص افزایش روزی,طلسم تضمینی برای گشایش روزی,طلسم بیشتر شدن روزی یهودی,طلسم فوری و سریع روزی یهودی,طلسم تضمینی یهودی

قویترین طلسم رزق و روزی یهودی

از امام صادق علیه السلام نیز روایت شده:

هر که سوره صافات را در هر روز جمعه قرائت نماید، همواره در حفظ و امان الهی بوده و آفت ها و بلاها در زندگی دنیایی، از او دفع می شود. روزی فراوانی از جانب خداوند به او داده می شود و از سوی شیطان و حاکمان ستمگر، آسیبی به مال و فرزندان و بدن او نمی رسد و اگر در همان روز یا شب جمعه بمیرد خداوند او را شهید به شمار آورده و در رمز قیامت در شمار شهدا خواهد بود و در بهشت هم درجه با شهیدان است

ثواب الاعمال، ص۱۱۲

مرحوم طبرسی نیز در کتاب مکارم الاخلاق آورده است:

در روایت است که سوره صافات را برای دستیابی به شرف و جاه در دنیا و آ خرت خوانده می شود.

مکارم الاخلاق، ص ۳۶۴

طلسم ثروت عظیم

اگر اول ماه (قمری) روز دوشنبه بود، از روز اول تا چهاردهم، سوره واقعه خوانده شود، و مقدار خواندن هر روز به تعداد شماره روزهاست، به این شکل که در روز اول ـ مثلا ـ یک مرتبه، و در روز چهاردهم چهارده مرتبه خوانده می شود.

بعد از اتمام خواندن سوره مبارکه واقعه در هر روز،این دعا نیز خوانده شود:اَللّهُمَّ اِنْ کانَ رِزْقی فِی السَّماءِ فَأنْزِلْهُ وَ اِنْ کانَ فِی الْاَرْضِ فَأخْرِجْهُ وَ اِنْ کانَ بَعیداً فَقَرِّبْهُ وَ اِنْ کانَ قَریباً فَیَسِّرْهُ وُ اِنْ کانَ قَلیلاً فَکَثِّرْهُ وَ اِنْ کانَ کَثیراً فَبارِکْ لی فیهِ وَ أرْسِلْهُ عَلی اَیْدی خِیارِ خَلْقِکَ وَ لا تُحْوِجْنی اِلی شِرارِ خَلْقک. وَ اِنْ لَمْ یَکُنْ فَکَوِّنْهُ بکِیْنُونِیَّتِکَ وَ وَحْدانِیَّتِکَ، اَللّهُمَّ انْقُلْهُ اِلَیََّ حَیْثُ اَکُونُ وَ لا تَنْقُلْنی اِلَیْهِ یَکُونُ، اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَِیْءٍ قَدیرٌ. یا حَیُّ یا قَیُّومُ، یا واحِدُ یا مَجیدُ، یا بَرُّ یا رَحیمُ یا غَنیُّ ، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ تَمِّمْ عَلَیْنا نِعْمَتَکَ، وَ هَنِّئْنا کَرامَتَکَ، وَ اَلْبسْنا عافیَتَکَ.

منبع : دعا سایت

اینم ببین:  دعایی بهتر از این دعا برای کارگشایی فوری هیچ کجا پیدا نمی کنید !

**************************************

منبع : سایت دعا شفا سایت مرجع ذکر و دعا و آیات قرآنی

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *