آخرین خبرها

عشق دیوانه وار – دعای عشق ابدی معشوق

عشق دیوانه واردعای عشق ابدی معشوق

دیوانه عشق دیوانه وار - دعای عشق ابدی معشوق
عشق دیوانه وار – دعای عشق ابدی معشوق

در این پست از سایت دعاشفا عشق دیوانه وار – دعای عشق ابدی معشوق را قرار داده ایم.با کمک این دعا ها میتوانید دل معشوق خود را به دست آورید و مهر و محبتتان را در قلب ایشان بیاندازید.دعاهای ذکر شده از جمع قوی ترین دعاها برای ایجاد عشق دیوانه وار و عشق ابدی می باشد.

دیوانه-2 عشق دیوانه وار - دعای عشق ابدی معشوق
عشق دیوانه وار – دعای عشق ابدی معشوق

عشق دیوانه وار – دعای عشق ابدی معشوق,دعای عشق شدید,دعای عشق بین زن و شوهر,دعای عشق دیوانه وار زن,دعای عشق از راه دور,دعای عشق دیوانه وار,دعای عشق فوری,دعای عشق,دعای عشق شوهر به زن,طلسم عشق ابدی,طلسم عشق ابدی,طلسم عشق ابدی از راه دور

عشق دیوانه وار – دعای عشق ابدی معشوق

دعای دیوانگی معشوق با فلفل سیاه

در دعای دیوانگی معشوق با فلفل سیاه باید 41 عدد دانه فلفل سیاه را برداشته و به هر کدام یک مرتبه دعای زیر را بخوانید. سپس از آن دانه های فلفل برای آشپزی استفاده کنید و خوراک تهیه شده را به خورد معشوق دهید. با این کار می توانید دل محبوب را در امر حلال به دست آورده و او را شیفته خود کنید.

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم.لإیلافِ قُرَیْشٍ ﴿١﴾ إِیلافِهِمْ رِحْلَهَ الشِّتَاءِ وَالصَّیْفِ ﴿٢﴾ فَلْیَعْبُدُوا رَبَّ هَذَا الْبَیْتِ ﴿٣﴾ الَّذِی أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ وَآمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ ﴿۴﴾ »

دعای دیوانگی معشوق فوری

در برخی موارد افراد می خواهند معشوق مورد نظر را خیلی سریع به سمت خود جذب کنند. در این موقعیت می توانید دعای دیوانگی معشوق فوری که در زیر آمده است را با زعفران روی یک ظرف چینی تمیز بنویسید. سپس به ظرف آب بزنید و با آن آب زعفران شربت تهیه کنید و به خورد فرد مورد نظر دهید.

اینم ببین:  دعای ایجاد محبت و دوستی و جلب علاقه مجرب

« بسم الله الرحمن الرحیم سُبْحانَکَ لا اله اِلّا اَنتِ یا رَبِّ کُلِّ شَیءٍ وِراثَةُ »

دعای دیوانگی معشوق از راه دور

در شرایطی که از معشوق خود دور هستید و به وی دسترسی ندارید می توانید دعای دیوانگی معشوق از راه دور را بخوانید. این دعا که در زیر آمده است را زیر آسمان رو به قبله، با خلوص نیت و در مورد حلال بخوانید امید است که خداوند حاجتتان را برآورده سازد.

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ. قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا ﴿۱﴾ یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا ﴿۲﴾ وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَهً وَلَا وَلَدًا ﴿۳﴾ وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا ﴿۴﴾ وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا ﴿۵﴾وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا ﴿۶﴾ وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا ﴿۷﴾وَأَنَّا لَمَسْنَا السَّمَاء فَوَجَدْنَاهَا مُلِئَتْ حَرَسًا شَدِیدًا وَشُهُبًا ﴿۸﴾َ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه »

دعای بیقراری شدید معشوق

اگر خواهان دلتنگ کردن معشوق خود هستید می توانید دعای بیقراری شدید معشوق که در زیر آمده است را بعد از هر نماز یومیه بخوانید و از خداوند بخواهید اگر به صلاحتان است شما را به هدف برساند و محبوب را دلتنگ و دیوانه تان کند.

« زیِّنَ لِلنّاسِ حبُّ الشَّهَواتِ مِنَ النِّساءِ وَ الْبَنینَ و الْقَناطیرِ الْمُقَنْطَرَهِ مِنَ الذَّهَبِ وَ الْفِضَّهِ وَ الْخَیْلِ الْمُسَوَّمَهِ وَ الْأَنْعامِ وَ الْحَرْثِ ذلِکَ مَتاعُ الْحَیاهِ الدُّنْیا وَ اللّهُ عِنْدَهُ حُسْنُ الثَوابِ یحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ و الَّذینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِلّهِ »

اینم ببین:  طلسم عشق فوری - طلسم عشق سوزاندنی

دعای دیوانگی معشوق با تسخیر قلب

اگر می خواهید قلب فرد مورد نظر را به تسخیر خود درآورید دعای زیر به شما پیشنهاد می شود. برای این امر ابتدا با خلوص نیت و تمرکز 14 صلوات بفرستید و سپس دعای دیوانگی معشوق با تسخیر قلب که در زیر آمده است را قرائت کنید.

« اَللهُمَّ انَتَ القادِرُ وَ اَنَا المَقدُور فَمَن یَدَعُ المَقدُورَ اِلَّا القادِرُ یا رَبِّ یا رَبِّ یا رَبِّ »

دعای دیوانگی معشوق رفته

اگر عشقتان از شما جدا شده و رفته است می توانید از دعای دیوانگی معشوق رفته که در زیر آمده است بهره بگیرید. این دعا را بعد از نماز صبح قرائت کنید و از خداوند بخواهید اگر به صلاحتان است، شما را در مسیر رسیدن به هدف یاری تان کند. 

« وَلَئِن سَأَلْتَهُم مَّنْ خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ لَيَقُولُنَّ اللَّهُ قُلْ أَفَرَأَيْتُم مَّا تَدْعُونَ مِن دُونِ اللَّهِ إِنْ أَرَادَنِيَ اللَّهُ بِضُرٍّ هَلْ هُنَّ كَاشِفَاتُ ضُرِّهِ أَوْ أَرَادَنِي بِرَحْمَةٍ هَلْ هُنَّ مُمْسِكَاتُ رَحْمَتِهِ قُلْ حَسْبِيَ اللَّهُ عَلَيْهِ يَتَوَكَّلُ الْمُتَوَكِّلُونَ صدق الله العلی العظیم. »

دعای سریع الاجابه دیوانگی معشوق

دعای دیوانگی معشوق به صورت سریع الاجابه که در زیر آمده است را با خلوص نیت 1000 مرتبه تکرار کنید تا دل وی را بدست آورید و عزیز شدن نزد معشوق رخ دهد.

« عَسَى اللَّهُ أَنْ یَجْعَلَ بَیْنَکُمْ وَبَیْنَ الَّذِینَ عَادَیْتُمْ مِنْهُمْ مَوَدَّةً وَاللَّهُ قَدِیرٌ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَحِیمٌ »

 

عشق دیوانه وار – دعای عشق ابدی معشوق,دعای عشق شدید,دعای عشق بین زن و شوهر,دعای عشق دیوانه وار زن,دعای عشق از راه دور,دعای عشق دیوانه وار,دعای عشق فوری,دعای عشق,دعای عشق شوهر به زن,طلسم عشق ابدی,طلسم عشق ابدی,طلسم عشق ابدی از راه دور

اینم ببین:  طلسم و دعا برای ازدواج و گشایش بخت دختر و پسر

 

برگرفته از سایت دعایاب مرجع ادعیه و اذکار قرآنی

درباره‌ی سید کریم سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *