آخرین خبرها

طلسم و دعا کسب ثروت | دعا روزی و به دست آوردن پول

در یکی دیگر از عناوین و ادعیه سایت دعا شفا طلسم و دعا کسب ثروت | دعا روزی و به دست آوردن پول را به شما عزیزان می آموزیم. این دعا موجب می شود که مشکلات و گره های مالی و بدهی های شما رفع شود. علاوه بر این، دعای نام برده سبب می شود که خیر حاصل گردد.

,طلسم ثروت,طلسم ثروت شش ملک,طلسم ثروت عظیم,طلسم ثروت از غیب,طلسم ثروت قوی,طلسم ثروت یهودی,طلسم ثروت فراوان,طلسم ثروت صبی,طلسم ثروت مجرب,طلسم ثروتمند شدن,طلسم ثروت شش ملک قارون,طلسم ثروت شش ملک مجرب,دعای طلسم ثروت شش ملک

طلسم-و-دعا-کسب-ثروت-دعا-روزی-و-به-دست-آوردن-پول طلسم و دعا کسب ثروت | دعا روزی و به دست آوردن پول

طلسم و دعا کسب ثروت دعا روزی و به دست آوردن پول,متن طلسم ثروت شش ملک,طلسم شش ملک برای ثروت,نوشتن طلسم ثروت شش ملک,طلسم ثروت عظیم مصری,طلسم ثروت عظیم,طلسم پولدار شدن واقعی,طلسم پولدار شدن فوری,طلسم پولدار شدن قوی,طلسم پولدار شدن با شمع

برای وسعت رزق و روزی، 100 مرتبه گفته شود:

سُبحانَ اللهِ وَ بِحَمدِهِ سُبحانَ اللهِ العَظیمُ.

و این ذکر بی عدد تکرار شود برای اداء دین موثر است

اللهم اَغْنِني بِحلالك عن حَرامِكَ و بِفَضْلِكَ عمَّن سواك

طلسم و دعا روزی از راه دور

روایت شده است هر کس در وقت صبح قبل از تکلم سه بار بخشی از آیه ۱۴۴ سوره مائده را بخواند روزی او از جایی برسد که گمان نداشته باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم رَبَّنا أَنْزِلْ عَلَيْنا ماءِدَةً مِنَ السَّماءِ تكُونُ لَنا عيدًا لِأَوَّلِنا وَ آخِرِنا وَ آيَةً مِنْكَ وَ ارْزُقْنا وَ أَنْتَ خَيْرُ الرّازِقينَ.

اینم ببین:  دعای رسیدن ثروت از غیب و کسب روزی

جهت توانگری و دوام ملک و بزرگی و تسلط و خَدَم و حَشَم و مالک شدن املاک و غیره مداومت نماید بر اسم «یا مالک» و اگر کسی روز جمعه پیش از طلوع آفتاب 1000 مرتبه این اسم را بخواند تمام حوائج دنیا و آخرت او برآورده شود. عدد کبیر این اسم 90 می‌باشد.

هر کسی هر روز 9 نوبت این اسم مقدس « یا مالک» را تکرار کند از خلق بی‌نیاز گردد و دولت دنیا و آخرت بیابد.

خواندن اين دعا در سجده نماز به خصوص سجده آخر :

يا خَيرَ المَسئولينَ و يا خيرَ المُعطين اُرزُقني وارزُق عَيالي مِن فَضْلكَ فإنَّك ذوالفَضل العظيم

درباره‌ی مدیر مرادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *