آخرین خبرها

طلسم مهره مار – نکات کلیدی برای فعال کردن مهره مار

طلسم مهره مار – نکات کلیدی برای فعال کردن مهره مار

-ه-مار طلسم مهره مار - نکات کلیدی برای فعال کردن مهره مار
طلسم مهره مار – نکات کلیدی برای فعال کردن مهره مار

در این پست از سایت دعاشفا طلسم مهره مار – نکات کلیدی برای فعال کردن مهره مار را قرار داده ایم.هنگام خرید مهره مار حتما دقت نمایید که باید دعای مخصوص آن را همراه داشته باشد.فعال کردن مهره مار از جمله مسائلی است که در علوم غریبه بررسی میشود و باید توسط فردی که آگاه به علوم غریبه است انجام گیرد.در ادامه نکات کلیدی برای فعال کردن مهره مار را قرار داده ایم.

8566681_441 طلسم مهره مار - نکات کلیدی برای فعال کردن مهره مار
طلسم مهره مار – نکات کلیدی برای فعال کردن مهره مار

طلسم مهره مار – نکات کلیدی برای فعال کردن مهره مار,مهره مار اصل,مهره مار روزگارمی,مهره مار اصلی,مهره مار را کجا بگذاریم,مهره مار برای چی خوبه,مهره مار در قران,مهره مار سعید آسایش,مهره مار روزگارمی نفس,طلسم مهره مار زنگی,طلسم مهره مار شاه کبری,طلسم مهره مار را کجا بگذاریم,طلسم مهره مار در قران,طلسم مهره مار,خواص طلسم مهره مار,متن طلسم مهره مار,دانلود طلسم مهره مار,دعای مهره مار چیست,دعای مهره مار,دعای مهره مار در قران,دعای مهره مار رایگان,دعای مهره مار صوتی,دعای مهره مار در قران کریم,دعای مهره مار یا عالم کل خفیه,دعای مهره مار برای رزق و روزی

 

طلسم مهره مار – نکات کلیدی برای فعال کردن مهره مار

چرا باید روی مهره مار دعا خوانده شود

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشیم این است که در واقع مهره مار بدون دعا هیچ کارایی و فوایدی نخواهد داشت. یعنی اگر روی مهره ها دعا خوانده نشود کاملا بلااستفاده می باشد.

علت این موضوع هم این است که جهت فعال کردن خواص مهره مار و بهرمندی کامل از کارایی مهره مار باید انواع دعا و طلسمات مربوطه روی مهره مار انجام شود. تا به واسطه این دعا و طلسمات بتوانیم از خواص مهره مار در مراحل مختلف زندگی و در رسیدن به اهداف خود از آن بهرمند شویم.

اعمال مهره مار چیست

به نوع دعا و طلسماتی که روی مهره مار جهت فعال سازی انجام می گیرد اعمال مهره مار می گویند. این اعمال باید به روش های خاص و طی آداب بخصوص روی مهره ها انجام پذیرید تا خاصیت های مهره مار پدیدار شوند.

این دعا و طلسمات باید توسط شخص خبره و با تجربه در زمینه علوم غریبه انجام شود. تا بتوانیم با خیال راحت و آسوده از مهره های خود استفاده کنیم. اگراعمال مهره مار بدرستی انجام شود مهره ها در بازه زمانی (یک هفته تا 90 روز) تاثیرات خود را نشان می دهند.

این اعمال طی چندین مرحله باید انجام شود تا تداخلی در عملکرد مهره مار بوحود نیاد. که در ادامه این مطلب به طور کامل به این موضوع خواهیم پرداخت.

طلسم مهره مار چگونه انجام می شود

طلسم مهره مار جزء مراحلی است که باید جهت فعال سازی مهره مار انجام شود. این طلسمات نسبت به نوع مهره مار و خواسته صاحب مهره مار و نیز جهت فعال سازی خواص مهره مار انجام می گیرد.

طلسم مهره مار علاوه بر فعال سازی مهره مار برای جذب انرژی مثبت ، برای نگهداری مهره مار در برابر انرژی های منفی و پایداری عملکرد آن نیز باید روی مهره ها اعمال شود.

این طلسمات در عمکرد مهره مار و ماندگاری خواص آن نقش بسزایی دارند. گاها مشاهده می شود که برخی از دارندگان مهره مار می گویند که مهره مار نیاز به تمدید دارد. و باید هرچند یک بار دعای مهره مار تمدید شود.

اگر اعمال مهره مار بدرستی انجام شود نیاز به تمدید طلسمات نخواهد داشت. چون دعاهایی که روی مهره مار خوانده می شود از مانداگاری بالایی برخوردار هستند مگر در موارد خاصی که باعث باطل شدن دعای مهره مار می شود. که در این مورد باید دوباره روی مهره مار دعا خوانده شود.

اینم ببین:  دعای مجرب سریع التاثیر برای دفع بلا در سفر

باید خاطر نشان کنیم که دعا مجدد روی مهره مار باید به نام همان شخص (صاحب مهره مار) خوانده شود. یعنی نمی توان به نام شخص دیگری خوانده مگر در موارد خاص که دعای اولیه باطل شود و مجددا به نام شخص دوم خوانده شود.

مراحل اصلی بنام زدن مهره مار

بعد از خواندن دعا های اولیه روی مهره مار نوبت به بنام زدن مهره مار می رسد. مراحل بنام زدن بدین صورت می باشد که بعد از گرفتن یکسری مشخصات مربوط به صاحب مهره مار این مرحله انجام می شود. با بنام زدن مهره مار به اسم شخص مهره مار فعال شده و می تواند انرژی خود را به صاحب خود انتقال دهد.

اگر همه دعا های مهره مار انجام شود ولی مراحل بنام زدن انجام نپذیرد مهره مار برای شخص کارایی نخواهد داشت. با انجام دعای بنام زدن ، مهره ها انرژی های خود را به شخصی که بنام او زده شده انتقال می دهند.

مرحله بنام زدن باید توسط یک شخص خبره و مورد تایید در علوم غریبه انجام شود تا هیچ گونه تداخلی در عملکرد مهره مار بوجود نیاید. این مرحله باید با دقت و وسواس بیشتری انجام شود تا در اولین روزهای استفاده مهره ها شروع به کار کنند.

دعای عقد مهره مار

عقد مهره مار بعد از مرحله طلسم مهره مار و دعای بنام زدن مهره مار انجام می شود. اول باید مهره مار بنام شخص استفاده کننده زده شود سپس دعای عقد مهره مار انجام گیرد. مراحل انجام اعمال مهره مار باید به ترتیب و با دقت بیشتری انجام شود تا هم خواص مهره مار نمایان شود و هم تداخلی در عملکرد مهره ها به وجود نیاید.

عقد مهره مار چه کارایی دارد

شاید برایتان سوال باشد که عقد مهره مار چیست و چگونه انجام می شود؟

منظور از عقد کردن مهره ها این است که اگر صاحب مهره مار شخص خاصی مدنظر داشته باشد و یا اینکه تاکیدی برا مورد خاصی داشته باشد با گرفته مشخصات آن شخص مرحله عقد کردن مهره مار انجام می شود.

در حالت کلی کارایی مهره مار عمومی می باشد و خواسته های شما را برآورده می کند . ولی اگر فردی تاکید بیشتری روی یک موضوع داشته باشد مرحله عقد مهره مار انجام می شود.

برای مثال فردی می گوید من فقط برای رزق روزی مغازه می خواهم از مهره مار استفاده کنم و یا شخصی میخواهد رابطه خودش با فرد مورد علاقه بهتر شود….

ذکر مخصوص مهره مار

ذکر مهره مار همان دعاهایی است که روی مهره مار اعمال می شود یعنی اینکه دعا و طلسمات مهره مار باید روی آنها خوانده شود. برخی از افراد بر این باورند که دعای مهره مار باید روی کاغذ نوشته شود و همراه مهره مار ارسال گردد. این موضوع کاملا اشتباه است.

چون دعای مهره مار بصورت ذکر می باشد ، و این اذکار نیز باید روی مهره ها خوانده شود تا ماندگاری بیشتری داشته باشد. اذکار مربوط به دعای مهره مار طی چندین مرحله انجام می شود واین مراحل را نمی توان روی کاغذ نوشت و ارسال کرد.

پس نتیجه میگیرم که بهترین دعا و در واقع دعای اصلی مهره مار باید خوانده شود تا بتواند تاثیری بسزایی در عمکرد و کارایی مهره مار اصلی داشته باشد.

مطالعه کنید:  بنام زدن مهره مار | کارهایی که برای بنام زدن مهره مار باید انجام داد

چه کارهایی برای فعال شدن مهره مار انجام می شود

اینم ببین:  دعا برای آرامش قبل از خواب تجربه شده پرخیر

در این قسمت بطور کلی مراحلی که برای فعال شدن مهره مار باید انجام شود بیان می کنیم. فعال کردن مهره مار از 3 بخش کلی تشکیل شده است. در واقع مواردی که در بالا اشاره کردیم را در این قسمت به صورت کلی و خلاصه بیان می کنیم.

مرحله اول: دعا و طلسماتی که برای فعال کردن خواص مهره مار نیاز است باید انجام پذیرد تا خاصیت های مهره مار پدیدار شود. برای مثال: دعای مهره مار برای رزق و روزی – دعای مهره مار برای رونق کسب و کار – دعای مهره مار برای جذابیت – دعای مهره مار برای بخت گشایی و غیره …

مرحله دوم: این مرحله که به بنام زدن مهره مار معروف است یکی از مهمترین مراحل در معقوله دعای مهره مار است. شخصی که میخواهد از مهره مار استفاده کند با گرفتن یکسری مشخصات فردی مهره ها بنام آن فرد زده می شود و شخص به عنوان صاحب مهره مار شناخته می شود.

مرحله سوم: همانطوری که اشاره کردیم که علمکرد مهره مار عمومی می باشد. ولی در موارد خاصی فرد نیاز دارد تا تاکید بیشتری روی موضوع خاصی شود. و یا مورد خاصی را مد نظر دارد که این مرحله نیز با دریافت مشخصات انجام می شود. که به واسطه مرحله عقد مهره مار این موضوع انجام می شود و با گرفتن مشخصات دیگری این مرحله قابل انجام می باشد.

افسون مهره مار چیست

افسون مهره مار یعنی اینکه با خواندن دعای مخصوص و بنام زدن ، مهره ها به اختیار شخص خاصی درآورده می شود. در واقع افسون مهره مار یکی از زیر مجموعه بنام زدن مهره مار می باشد ، که باید با دقت خاصی این مرحله از دعا انجام شود.

در مرحله افسون کردن مهره ها باید مشخصات فردی به صورت کامل از شخص دریافت شود و طی آداب مربوطه روی مهره مارها اعمال شود. افسون کردن مهره مار با بنام زدن مهره مار یکی می باشد. فقط در بین اقشار مختلف بعصی از افراد این مرحله را به نام افسون مهره مار و برخی دیگر نیز به اسم بنام زدن مهره مار می شناسند.

کدام نژاد های مهره مار قابلیت خواندن دعا دارند

پس تا این قسمت از مطلب متوجه شدیم که برای بهرمندی از خواص مهره مار و استفاده از کارایی آن باید مهره مار خود را فعال کنیم. این فعال شدن مهره مار هم به واسطه دعا و طلسمات مخصوصی که روی مهره ها انجام می شود قابل انجام است.

سوال مهمی که در این میان مطرح می شود این است که: آیا می توان هر نوع مهره ماری را فعال کرد و روی آن دعا خواند؟

جواب خیر است

توجه داشته باشید فقط روی مهره مارهایی که از مغناطیس قوی برخوردار هستند میتوان جهت فعال سازی آنها دعا خواند. گاها مشاهده می شود که مشتریان مهره مار ایرانی خریداری کرده و در پی انجام دعای مهره مار روی مهره مار آبزی ایرانی هستند.

باید عرض کنیم که چون مهره مار ایرانی آبزی از میدان مغناطیسی خیلی ضعیفی برخوردار است به همین دلیل قابلیت خواندن دعا را ندارد. دلیل اصلی این موضوع هم ضعیف بودن کارایی مهره مار ایرانی می باشد.

از معروفترین نژادهایی که قابلیت خواندن شدن دعا و انجام طلسمات مخصوص دارند می توان به مهره مار دابویا هندی و مهره مار زنگی خاکی هندی و مهره مار مامبای خالدار آفریقایی اشاره کرد، که در ادامه به بررسی کاملا آنها خواهیم پرداخت.

دعای مهره مار شاه کبری

دعای مهره مار دابویا

همانطوری که در مطالب بالا اشاره کردیم یکی از بهترین نژاد های مهره مار که می توان روی آن اعمال مهره مار یا همان دعاهای مربوطه را انجام داد ، مهره مار دابویا هندی است.

اینم ببین:  دعا های پر خیر و سریع الاجابه در حق خانواده مجرب

مهره مار دابویا هندی سبز جنگلی (طبیعی) بدلیل قابلیت دارا بودن میدان مغناطیسی قوی و قدرت افسون گری بسیار قوی اکثریت دعاهای مهره مار را می توان روی آن اعمال کرد.

در حالت کلی تمامی دعاها روی این نژاد از مهره مار انجام می شود که در ادامه به برخی از این دعا ها که باعث فعال شدن مهره مار دابویا می شوند اشاره می کنیم.

از جمله این طلسمات میتوان به دعای رزق و روزی – دعای رونق کسب و کار – دعای مهر و محبت – دعای آرامش و اعتماد به نفس و … اشاره کرد.

البته هرکدام از این دعاها دارای 2 مرحله می باشد یعنی اینکه هر یک از این طلسمات دارای زیر مجموعه های خاص خود هستند که ، همگی بطور کامل انجام می شود.

دعای مهره مار زنگی خاکی

نژاد دیگری که قابلت خوانده شدن دعا و فعال شدن را دارد ، مهره مار زنگی خاکی هندی است. در حالت کلی تمامی نژاد های هندی قابلیت خواندن دعا را دارند.

ولی در برخی موارد نسبت به نژاد و گونه های مختلف مارها و مهره هایی که از آنها بدست می آید کاملا متفاوت می باشد.

مهره مار زنگی خاکی نسبت به مهره مار دابویا هندی از میدان مغناطیسی وسیعتری برخوردار است که این امر باعث شده تا کارایی و خواص متفاوت تری داشته باشد. البته تجربه نشان داده که قدرت افسون گری زنگی در برخی از موارد نسبت به نژاد دابویا عملکرد بهتری داشته است.

دعای مهره مار مامبای خالدار آفریقایی

مهره مار مامبای خالدار آفریقایی بدلیل اینکه از مغناطیس بسیار قوی و قدرتمندی برخوردار است در حالت کلی می تواند تمامی نیازهای شخص را برطرف کند. این نژاد از مهره مار بدلیل دارا بودن سایز بسیار بزرگ نسبت به سایر نژاد های دیگر از خواص بسیاری برخوردار است و می توان تمامی دعاهای مخصوص مهره مار را روی آن اعمال کرد.

تمامی دعاهای مهره مار روی این نژاد انجام می شود که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

رزق و روزی و افزایش درآمد و کسب ثروت

ایجاد مهر و محبت و افزایش جذابیت

آشتی بین زن و شوهر و سایر افراد

ایجاد آرامش و بالا بردن اعتماد به نفس

ایجاد محبوبیت در جمع و اطرافیان

بخت گشایی و ازدواج سریع

خاصیت باطل السحر و دفع بلا

زبان بندی و چشم زخم

و….

موارد بالا تنها برخی از نوع دعاهایی هستند که روی مهره ها انجام می شود. برای نژاد های قوی تر که شامل مهره مار زنگی و مامبای خالدار آفریقایی می باشد تمامی موارد همراه با زیر مجموعه های مخصوص روی مهره ها اعمام می شود تا حداکثر قدرت و کارایی را برای صاحب مهره مار داشته باشد.

 

طلسم مهره مار – نکات کلیدی برای فعال کردن مهره مار,مهره مار اصل,مهره مار روزگارمی,مهره مار اصلی,مهره مار را کجا بگذاریم,مهره مار برای چی خوبه,مهره مار در قران,مهره مار سعید آسایش,مهره مار روزگارمی نفس,طلسم مهره مار زنگی,طلسم مهره مار شاه کبری,طلسم مهره مار را کجا بگذاریم,طلسم مهره مار در قران,طلسم مهره مار,خواص طلسم مهره مار,متن طلسم مهره مار,دانلود طلسم مهره مار,دعای مهره مار چیست,دعای مهره مار,دعای مهره مار در قران,دعای مهره مار رایگان,دعای مهره مار صوتی,دعای مهره مار در قران کریم,دعای مهره مار یا عالم کل خفیه,دعای مهره مار برای رزق و روزی

 

برگرفته از سایت دعاسایت مرجع ادعیه و اذکار قرآنی

درباره‌ی سید کریم سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *