آخرین خبرها

طلسم قوی و مجرب برای بازگشت معشوق فوری

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعاشفا به طلسم قوی و مجرب برای بازگشت معشوق فوری پرداخته ایم. برای برگشتن معشوق از راه دور مجرب و تضمینی طلسم قوی عنوان شده را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

5AFE3BB5-A693-41AD-AAA0-3D2829F6BF4E-300x191 طلسم قوی و مجرب برای بازگشت معشوق فوری

طلسم قوی و مجرب برای بازگشت معشوق فوری,طلسم بازگشت معشوق از راه دور,قویترین طلسم جهت برگشتن معشوق فوری,طلسم سریع الاجابه بازگشت معشوق,طلسم قوی مخصوص بازگشت سریع معشوق,طلسم برای برگشتن معشوق از راه دوز,دعای سریع الاجابه بازگشت معشوق از راه دور

طلسم قوی و مجرب برای بازگشت معشوق فوری

دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق

دعای ذیل را نوشته در زیر فرش آنها بگذارند :

طسوم طسوم سوم سوم علوم علوم کلوم کلوم حیوم حیوم قیوم قیوم قیوم دیوم سبحان من بذکره تطمئن القلوب اطمئن قلب ……….. (هر کدام که قهر کرده است اسم او و اسم مادرش را بنویسد) بمحبه ………. ( اسم دیگری را که طالب صلح است بنویسد) .

اللهم الّف بینهما کما اصلحت بین محمد و انصاره اللهم یا من ادخل محبه یوسف فی قلب زلیخا و یا من ادخل محبه موسی فی قلب آسیه بنت مزاحم و یا من ادخل محبه محمد فی قلب خدیجه بنت خویلد ادخل محبه (نام شخص طالب را ببرد) فی قلب (نام طرف قهر کرده را ببرد) کما ادخلت اللیل فی النهار و النهار فی اللیل و الذکر فی الانثی لو انفقت ما فی الارض جمیعا ما الّفت بین قلوبهم و لکن الله الّف بینهم انه عزیز حکیم و لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم .

طلسم قوی برای برگرداندن معشوق

اینم ببین:  ختم بسیار بسیار بسیار مجرب ازدواج,طریقه ختم سریع الاجابه ازدواج

آمده که هر که آیه الکرسی را هفت روز نزد طلوع صبح قبل از آنکه به کسی حرف بزند رو به قبله یازده مرتبه بخواند و در مابین عینین ( یشفع عنده ) محبت کسی را قصد نماید البته آن شخص دوست او گردد.

۲. هر کس خواهد کسی را عاشق خود کند این آیه که به آیه مَوَدَّت مشهور است و به شیرینی و میوه یا چیزیکه مطلوب او باشد چهارده مرتبه در شب بخواند بدمد و به خوردش دهد بیشک بر او عاشق شود و آیه این است:

((یُحِبُّونَهُم کَحُبِّ الله وَ الذینَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه))

منبع : سایت دعاشفا مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی

درباره‌ی gobadi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *