آخرین خبرها

طلسم قفل یهود – دعای زبان بند عمومی و همگانی

طلسم قفل یهود – دعای زبان بند عمومی و همگانی

قفل طلسم قفل یهود - دعای زبان بند عمومی و همگانی
طلسم قفل یهود – دعای زبان بند عمومی و همگانی

در این پست از سایت دعاشفا طلسم قفل یهود – دعای زبان بند عمومی و همگانی را قرار داده ایم.طلسم قفل یهود از قوی ترین طلسمات جهت زبان بند همگانی و همه دشمنان وحسودان سفارش شده است.چنانچه افرادی حتی از فاصله بسیار دور با طعنه و کنایه مانع پیشرفت امور و کارهای شما می شود از طلسم زبان بند مجرب راه دور استفاده نمایید.

 

طلسم قفل یهود – دعای زبان بند عمومی و همگانی,طلسم یهودی,طلسم زبان بند,زبان بند یهودی,دعای زبان بند,ربان بند,زبان بند همگانی,دعای زبان بند از راه دور,زبان بند راه دور

طلسم قفل یهود – دعای زبان بند عمومی و همگانی

طلسم قفل یهود

طلسم قفل یهود از طلسم هایی است که معمولاً اطلاعات کمی از چگونگی انجام آن در اختیار عموم قرار می گرفته است. بسیاری از بزرگان علوم غریبه این طلسم را در اختیار کسی قرار نمی داده اند. متن دعای طلسم زبان بند قوی یهودی را 12 بار قرائت کرده و درحالی که در ذهن چهره فردی که می خواهید زبانش بسته شود تصور می کنید بر قفلی بدمید. طلسم قفل یهود در مواردی استفاده می شود که نام کسی را نمی دانید و می خواهید طلسم زبان بند را بر  وی اجرا کنید. شرایط تهیه قفل مانند شرایط تهیه شمع در طلسم زبان بند قوی یهودی می باشد.

طلسم زبان بند قوی از راه دور

72 مرتبه صلوات 33 مرتبه الله اکبر 139 بار الحمد الله را بعد از نماز صبح روز چهار شنبه قرائت کرده و نام فرد مورد نظر و نام مادرش را سه بار به زبان بیاورید دستورالعمل طلسم زبان بند قوی از راه دور که ذکر شد را با وضوء قرائت کنید. در معدود مواقعی ضربه هایی از جنس سخن به زندگی ما آسیب می رساند که از سمت دوستان یا اعضاء خانواده ما گفته می شود و هیچ انگیزه مخربی پشت آن نیست طلسم زبان بند قوی یهودی از این جور بلایا جلوگیری می کند.

اینم ببین:  دعای قطعی برای ازدواج سریع و موفق دختران

دعای زبان بند  عمومی و همگانی

لازم به ذکر است طلسم زبان بند قوی یهودی مربوط به خانواده همسر یا رقیبان عشقی یا شغلی خاصی نیست و به طور کلی همه را شامل می شود. طلسم زبان بند همگان که در زیر آمده است را باید بعد از فرستاندن 1000 صلوات بعد از نماز صبح در روز چهارشنبه بر کاغذی سفید و بدون خط بنویسید و همراه داشت باشید تا همه مخاطبین شما چه سره کار چه خانه و چه پشت تلفن در مقابل فرامین شما تسلیم شوند . توجه داشته باشید مانند دعای زبان بند قوی سکاکی کسی باید دعا را برای شما بنویسید که شرط ها را رعایت کند و حداقل از یک هفته قبل بر شروط مسلط شده باشد. اگر خودتان هم این کار را بتوانید انجام دهید که چه بهتر.

« اللَّهُمَّ إِنِّي أَطَعْتُكَ فِي أَحَبِّ الْأَشْيَاءِ إِلَيْكَ وَ هُوَ التَّوْحِيدُ وَ لَمْ أَعْصِكَ فِي أَبْغَضِ الْأَشْيَاءِ إِلَيْكَ وَ هُوَ الْكُفْرُ فَاغْفِرْ لِي مَا بَيْنَهُمَا يَا مَنْ إِلَيْهِ مَفَرِّي آمِنِّي مِمَّا فَزِعْتُ مِنْهُ إِلَيْكَ اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِيَ الْكَثِيرَ مِنْ مَعَاصِيكَ وَ اقْبَلْ مِنِّي الْيَسِيرَ مِنْ طَاعَتِكَ يَا عُدَّتِي دُونَ الْعُدَدِ وَ يَا رَجَائِي وَ الْمُعْتَمَدَ وَ يَا كَهْفِي وَ السَّنَدَ وَ يَا وَاحِدُ يَا أَحَدُ يَا قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ اللَّهُ الصَّمَدُ لَمْ يَلِدْ وَ لَمْ يُوْلَدْ وَ لَمْ يَكُنْ لَهُ كُفُوا أَحَدٌ، »

 

طلسم قفل یهود – دعای زبان بند عمومی و همگانی,طلسم یهودی,طلسم زبان بند,زبان بند یهودی,دعای زبان بند,ربان بند,زبان بند همگانی,دعای زبان بند از راه دور,زبان بند راه دور

 

برگرفته از سایت دعا786 مرجع ادعیه و اذکار قرآنی

اینم ببین:  دعای روزی خواستن - راز و نیاز طلب رزق

درباره‌ی سید کریم سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *