آخرین خبرها

طلسم ثروت صبی برای افزایش مال و ثروت + نحوه نوشتن طلسم

در این بخش از سایت دعا شفا طلسم ثروت صبی برای افزایش مال و ثروت + نحوه نوشتن طلسم را برای شما برادران و خواهران گرامی قرار دادیم . طلسمات صبی از طلسمات قوی و تضمینی برای زیاد شدن ثروت و روزی می باشد . روش کلی نوشتن طلسم ثروت صبی نیز در ادامه قرار داده شده است …

طلسم-ثروت-صبی-برای-افزایش-مال-و-ثروت-نحوه-نوشتن-طلسم طلسم ثروت صبی برای افزایش مال و ثروت + نحوه نوشتن طلسم

طلسم ثروت صبی برای افزایش مال و ثروت + نحوه نوشتن طلسم,طلسم ثروت برای زیاد شدن مال و ثروت,قوی ترین طلسم ثروت صبی,بهترین طلسم صبی مخصوص افزایش ثروت,نحوه نوشتن طلسم صبی ثروت

طلسم ثروت صبی برای افزایش مال و ثروت + نحوه نوشتن طلسم

عموما دعانویسها با موضوعاتی همچون:

باید موکل داشته باشید بعد دعا بزنید – طلسمات صبی با جنیان خطرناک ارتباط دارند – طلسمات صبی کفاره سنگین دارند و سنگینی می آورند و از این دسته جملات برای ترساندن مخاطبین خود استفاده میکنند تا به مشتریان خود القا کنند که انجام طلسم کار شما نیست و باید به دعانویس پول دهید تا انجام دهد.

در این مقاله ابتدا به بررسی اجزا و مراحل کلی انجام یک طلسم صبی واقعی میپردازیم و در نهایت کانال تلگرامی را که حاوی آموزشهای دقیق انجام طلسم است را معرفی میکنیم.

طلسم صبی یکی از پر طرفدارترین نمونه های دعا و طلسم محسوب میشود.

اما باید گفت که طرز صحیح استفاده از طلسم صبی و طلسم یهودی کمی با باور فعلی مردم متفاوت است.

در فضای مجازی با طلسم های صبی متعددی روبرو میشوید که در آنها فقط یک جای خالی برای نگارش نام و نام مادر شخص وجود دارد.

درحالی که طلسم های صبی و طلسم های یهودی دارای اصولی بر پایه ی ستاره شناسی و علم کواکب برای محاسبه متغیر های درون طلسم دارند.

حال سوال پیش می آید که متغیر طلسم چیست و چگونه به دست می آید.

متغیر طلسم صبی :

راز اصلی کار فقط همین موضوع است. درواقع با انتشار این آموزش دیگر هیچ نیازی به مراجعه به دعانویس صبی برای انجام طلسم صبی نخواهید داشت.

شاید با طلسمهایی در اینترنت مواجه شده اید که مکانی برای نگارش نام و مشخصات فرد را درخود ندارند.باید بطور کلی از این طلسمها دوری کرد که اثرگذاری نخواهند داشت.

و اما با نوعی دیگر از طلسمهای صبی روبرو میشوید که مکانهایی را برای نگارش نام یا مشخصات صاحب طلسم را دارند که باید این قسمتها توسط خواهان طلسم یا دعانویس پر شود.

اما واقعیت اصلی اینجا است که این قسمتها را که متغیر طلسم مینامند را همیشه نباید با نام و نام مادر پر کرد و در بیشتر حالات باید با توجه به نوع طلسم و سبک نگارش آن متغیر محاسبه و در طلسم جا زده شود.

تمامی دعانویسانی ک با طلسم موکلدار یا طلسم صبی کار دعانویسی را پیش میبرند همواره با مراجع و مراکزی که کار این محاسبات را انجام میدهند در ارتباط هستند،تمامی محاسبات توسط بابا زار یا مامازار انجام میشود.

منبع : سایت دعاگو

اینم ببین:  دعای پناه بردن به خداوند متعال از شر و پلیدی ها

**************************************

منبع : سایت دعا شفا سایت مرجع ذکر و دعا و آیات قرآنی

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *