آخرین خبرها

صلوات مخصوص روز جمعه – حاجت روایی و استجابت دعا

صلوات مخصوص روز جمعهحاجت روایی و استجابت دعا

صلوات3 صلوات مخصوص روز جمعه - حاجت روایی و استجابت دعا
صلوات مخصوص روز جمعه – حاجت روایی و استجابت دعا

در این پست از سایت دعاشفا صلوات مخصوص روز جمعه – حاجت روایی و استجابت دعا را قرار داده ایم.بهترین دعا و ذکر جهت حاجت روایی صلوات می باشد و همچنین روز جمعه بهترین روز برای استجابت دعا می باشد.فضیلت صلوات بعد نماز عصر روز جمعه بسیار سفارش شده می باشد.دعای مجرب روز جمعه به منظور حاجت روایی از محبو بترین دعا ها می باشد.

 

صلوات4-1 صلوات مخصوص روز جمعه - حاجت روایی و استجابت دعا
صلوات مخصوص روز جمعه – حاجت روایی و استجابت دعا

صلوات مخصوص روز جمعه – حاجت روایی و استجابت دعا,صلوات روز جمعه,صوات حاجت روایی,دعای روز جمعه,ذکر روز جمعه,استجات دعا با صلوات,حاجت روایی با صلوات,صلوات حاجت روایی,صلوات مخصوص

صلوات مخصوص روز جمعه – حاجت روایی و استجابت دعا

صلوات معمولی

ضراب اصفهانی می فرمایند که : از بهترین کارهایی که در روز جمعه می توان انجام داد ، صلوات فرستادن می باشد. بهترین هنگام برای صلوات فرستادن پس از عصر می باشد.

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ

خداوندا! بر محمّد و خاندانش درود و رحمت بفرست و ظهورشان را زودتر فرا برسان.

از دیگر صلوات هایی که می توان به عنوان دعای عصر جمعه آن را ذکر کرد ، صلوات شیخ طوسی است. در این صلوات مستحب است که صد مرتبه بگویی :

صَلَوَاتُ اللّهِ وَ مَلائِکَتِهِ وَ أَنْبِیَائِهِ وَ رُسُلِهِ وَ جَمِیعِ خَلْقِهِ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ ، وَ السَّلامُ عَلَیْهِ وَ عَلَیْهِمْ وَ عَلَی أَرْوَاحِهِمْ وَ أَجْسَادِهِمْ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَکَاتُهُ

درود خداوند و فرشتگان و پیامبران و همه آفریده های خداوند بر محمّد و خاندان محمّد و سلام بر او و بر ایشان و بر روان ها و تن هایشان ، و رحمت خداوند و برکاتش بر آنان باد.

صلوات امام صادق (ع)

روایت شده که امام صادق (ع) فرموده است که هر فردی که در عصر جمعه ، ده بار این صلوات را بخواند ، در طول هفته ، فرشتگان بر او صلوات می فرستند.

اینم ببین:  دعای رهایی از گناهان بدی ها و مشکلات زندگی

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ الْأَوْصِیَاءِ الْمَرْضِیِّینَ بِأَفْضَلِ صَلَوَاتِکَ ، وَ بَارِکْ عَلَیْهِمْ بِأَفْضَلِ بَرَکَاتِکَ ، وَ السَّلامُ عَلَیْهِمْ وَ عَلَی أَرْوَاحِهِمْ وَ أَجْسَادِهِمْ وَ رَحْمَةُ اللّهِ وَ بَرَکَاتُهُ

خداوندا بر محمد و خاندان او ، جانشینان پسندیده او برترین درودهایت را بفرست. خدایا از بهترین برکاتت برای آنان ارزانی دار ، سلام بر ایشان ، جان ها و تن هایشان و برکات و رحمت خداوند بر آنان باد.

صلوات شیخ کلینی

از دیگر صلوات هایی که برای دعای عصر جمعه می توان ذکر کرد ، صلوات شیخ کلینی است. شیخ کلینی می گویند : که هر فردی که در روز جمعه و بعد از نماز عصر این صلوات را ذکر کند ، خداوند برای او به میزان 100 هزار ثواب ثبت می کند و 100 هزار گناه از او را می بخشد. همچنین 100 هزار حاجت از او برآورده می شود و خداوند مقام او را در بهشت 100 هزار مرتبه بالاتر می برد.

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ الْأَوْصِیَاءِ الْمَرْضِیِّینَ بِأَفْضَلِ صَلَوَاتِکَ ، وَ بَارِکْ عَلَیْهِمْ بِأَفْضَلِ بَرَکَاتِکَ ، وَ السَّلامُ عَلَیْهِ وَ عَلَیْهِمْ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَکَاتُهُ

خداوندا بر محمّد و خاندان محمّد که جانشینان پسندیده اویند بهترین درودهایت را بفرست و بهترین برکاتت را بر آنان ارزانی کن ، و سلام و رحمت و برکات خدا بر او و بر ایشان باد.

 

صلوات مخصوص روز جمعه – حاجت روایی و استجابت دعا,صلوات روز جمعه,صوات حاجت روایی,دعای روز جمعه,ذکر روز جمعه,استجات دعا با صلوات,حاجت روایی با صلوات,صلوات حاجت روایی,صلوات مخصوص

 

برگرفته از سایت دعایاب مرجع ادعیه و اذکار قرآنی

اینم ببین:  دعای سریع الاجابه برای ازدواج پسران و دختران و بخت گشایی

درباره‌ی سید کریم سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *