آخرین خبرها

ذکر مجرب برای رسیدن به خواسته های مالی و کسب روزی زیاد

اگر از رزق و روزی که در زندگی بدست می اورید راضی نیستید و می خواهید اموالتان چند برابر شود. پیشنهاد ما به شما عزیزان ذکر مجرب برای رسیدن به خواسته های مالی و کسب روزی زیاد می باشد.

در واقع این دعا سبب می شود اگر گره های اقتصادی دارید از آن ها رها شوید، اگر مشکلتان در زندگی مالی و بدهی است پرداخت کرده و هر چه زود تر به موفقیتی که دوست دارید برسید و نقشه های شما شکل واقعیت به خود بگیرد.

,ذکر روزی از غیب,ذکر روزی ایت الله بهجت,ذکر روزی نخودکی,ذکر روزی و ثروت,ذکر روزی مغازه,ذکر برای روزی زیاد,ذکر رزق روزی زیاد,ذکر رزق و روزی زیاد,ذکر برای رزق روزی زیاد,بهترین ذکر برای روزی زیاد,کدام ذکر روزی را زیاد میکند,ذکر زیاد شدن روزی,ذکر که روزی را زیاد میکند,ذکر روز یکشنبه با شعر,ذکر روز یکشنبه با تصویر,ذکر روز یکشنبه متحرک,ذکر روز یکشنبه صوتی,ذکر روز یکشنبه چیست,ذکر روز یکشنبه,

همینطور بخوانید:

دعا و ذکر مجرب و قوی به جهت پیروزی و غلبه بر دشمن و نابودی دشمن ظالم و زورگو

ذکر-برای-کسب-رزق-و-روزی ذکر مجرب برای رسیدن به خواسته های مالی و کسب روزی زیاد

ذکر مجرب برای رسیدن به خواسته های مالی و کسب روزی زیاد,ذکر روز یکشنبه با عکس,ذکر روز یکشنبه یا فتاح,ذکر روز یکشنبه گیف,ذکر برای روزی حلال,ذکر برای افزایش روزی حلال,ذکر برای رزق و روزی حلال,ذکر کسب روزی حلال,ذکر رزق و روزی حلال,ذکر افزایش رزق و روزی حلال,ذکر برای رزق و روزی فراوان,ذکر برای روزی از غیب,ذکر برای رسیدن روزی از غیب,ذکر رسیدن روزی از غیب,ذکر افزایش روزی مغازه,ذکر رزق و روزی مغازه,ذکر برای رزق و روزی مغازه,

اینم ببین:  بهترین ذکر گشایش روزی و افزایش روزی در احادیث معصومین (ع)

اذکاری که در ادامه می خوانید سبب دستیابی به رزق و روزی زیاد در زندگی می شوند و اگر می خواهید اموال بسیاری کسب کنید که این اذکار برای شما بهترین راهکار هستند.

ذکر برای رسیدن به خواسته

از امام صادق (ع) روایت است که هر که این دعا را دو ماه متوالی روزی ۱۰۰ بار بخواند خداوند گنجی از مال یا گنجی از علم به او عطا کند:( استغفرالله الذی لااله الا هوالحی القیوم بدیع السموات و الارضض من جمیع ظلمی و اسرافی علی نفسی و اتوب الیه)

جهت گشادگی کارهای بسته مداومت بر آیه ۱۸۶ سوره بقره بسیار موثر است..

بعد از نماز صبح پیش از سخن گفتن با کسی آیه ۱۰ سوره کهف را:( فسیکفیکهم الله و هو السمیع العلیم) ۷ مرتبه بخوانید.

جهت توسعه ی رزق با وضو و روبه قبله ۳ بار سوره ی طلاق را بدون اینکه در وسطش با کسی صحبت کنید بخوانید.بسیار موثر است.

از امام صادق روایت است که هر کس بعد از نماز عشاء بر سوره ی واقعه مداومت کن هرگز محتاج نمی شود.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *