آخرین خبرها

دعا و طلسم تجربه شده برای جلب محبت

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت دعا شفا به شما عزیزان دعا و طلسم تجربه شده برای جلب محبت را می آموزیم که باعث می شود به موفقیت های عظیم برسید و درگیر مشکلات مادی نشوید؛ این دعا ها تماما توسط منابع معتبر تایید شده اند و می توانید آن ها را بخوانید.

20360836207386207 دعا و طلسم تجربه شده برای جلب محبت

دعای محبت,دعای محبت شوهر به زن,دعای محبت روی خوراکی,دعای محبت قوی,دعای محبت از راه دور,دعای محبت سوزاندنی,دعای محبت بسیار قوی,دعای محبت فوری,دعای محبت سریع الاجابه,دعای محبت شدید,دعای محبت شوهر

دعا و طلسم تجربه شده برای جلب محبت

این طلسم محبت هیچ منبع معتبری ندارد و از بین وبسایت های دیگر جمع آوری شده است. فقط جهت اطلاع این طلسم را معرفی می کنیم که بدانید بعضی در گذشته به چنین چیزهایی اعتقاد داشتند:

در تحبیب مجرب، بیاورد پنج عدد بیضه مرغ (تخم مرغ) و بر هر یک یکمرتبه سوره یاسین را بخواند و به هر مبین که برسد (هر دفعه که در قرائت سوره یاسین به کلمه مبین میرسد) به آن بیضه بدمد ، آن بیضه ها را بشکند و خاگینه کند و شیرینی داخل آن کند و بخورد هر که خواهد بدهد (به هر که خواهد بخوراند) که از محبت او دیوانه گردد. مجرب است.

 

برای ایجاد محبت قوی و بیقرار نمودن فرد مورد نظر از عشق و محبت ، آیه شریف ذیل را بر مقداری شکر بخواند و آنرا در شربت به فرد مطلوبش بنوشاند. بسیار موثر و مجرب است.

فقط در امر حلال استفاده شود.

إِنَّا جَعَلْنَا فِی أَعْنَاقِهِمْ أَغْلَالًا فَهِیَ إِلَى الْأَذْقَانِ فَهُمْ مُقْمَحُونَ وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا

اینم ببین:  دعای تسخیر قلوب و زبان بند - یافتن گمشده

 

روز یکشنبه نوشته ذیل را بر خرما یا شرینی بخواند و به شخص مطلوب بخوراند. محبت میان آنها بسیار زیاد خواهد شد:

فَسُبْحَانَ الَّذِی بِیَدِهِ مَلَکُوتُ کُلِّ شَیْءٍ وَإِلَیْهِ تُرْجَعُونَ * و لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *