آخرین خبرها

دعا و ذکر مجرب برای آزادی از زندان و بند و رفع مشکلات و افزایش رزق و‌روزی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعاشفا به دعا و ذکر مجرب برای آزادی از زندان و بند و رفع مشکلات و افزایش رزق و‌روزی پرداخته ایم. برای رسیدن به مال و ثروت فراوان و وسعت روزی و رهایی از بند و زندان ادعیه و اذکار مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

6B7F9ED8-749B-4376-9DE5-776BCCBD6035 دعا و ذکر مجرب برای آزادی از زندان و بند و رفع مشکلات و افزایش رزق و‌روزی

دعا و ذکر مجرب برای آزادی از زندان و بند و رفع مشکلات و افزایش رزق و‌روزی,اذکار و ادعیه مجرب به جهت آزادی از زندان و رفع مشکلات و وسعت روزی,دعای افزایش رزق و روزی,دعایی مجرب مخصوص خلاص شدن از زندان,بهترین و قویترین دعا برای رفع گرفتاری ها,ادعیه و اذکار مجرب وسعت رزق و روزی

دعا و ذکر مجرب برای آزادی از زندان و بند و رفع مشکلات و افزایش رزق و‌روزی

اذکار و ادعیه و ختم های مجرب برای گشایش کارها

برای آزادی از زندان : بنی امیه لعنه الله علیهم اجمعین شخصی را به زندان انداخته بودند . آن شخص حضرت علی علیه السلام را درخواب دید حضرتش این کلمات را برای خلاصی از زندان به او تعلیم دادند .  لا اله الا الله الملک الحق المبینآن شخص پس از بیدار شدن با گفتن آن ذکر همان روز از زندان خلاص شد .

منبع : حاشیه کلیات مجمع الدعوات ص ۱۵۵

برای امان از فقر ذلت بار : امام صادق علیه السلام فرمودند : هر کس بر نگین انگشترش  ما شاء الله لا قوه الا بالله استففر الله را نقش کند از فقر مذلت بار در امان خواهد بودمنبع : ثواب الاعمال ص ۳۴۷

برای حاصل شدن مطلوب : اگر ۱۲۰۰۰ مرتبه بگوید ذکر یا عزیزُ یا لطیفُ را بعد از نماز صبح یا مغرب چنانچه سر را برهنه کرده و پارچه ایسیاه نیز بر گردن بیندازد مطلب او حاصل گردد و چنانچه هر دو را از شب تا صبح یا از صبح تا شب در یک مجلس۲۵۰۰۰ مرتبه بگوید بی شک مطلب او حاصل خواهد شد .

منبع : کنز الحسینی ص ۲۸

ذکری برای شدائد و سختی ها : محمد بن ریان می گوید به امام هادی علیه السلام نامه نوشتم و درخواست کردم در شدائد و سختی ها ومهمات چه ذکری را بگویم و نیز درخواست کردم به من لطف فرمایند همچنان که پدرانشان به دوستانشان لطفمی کردن . حضرت فرمود :بر استغفار مداومت داشته باش .منبع : مصباح کفعمی ص ۱۹۴ و ۱۹۵

برای از بین بردن جوش در بدن :امام صادق علیه السلام فرموده اند : هر گاه احساس کردی که بدنت جوش زده انگشت سبابه خود را بر آنگذاشته و دور آن را خط کشیده و هفت بار بگو :

لا اله الا الله الحلیم الکریم

و در مرتبه هفتم آن را با انگشت سبابه به شدت فشار ده

منبع : بحار الانوار ج ۹۵ ص ۸۲

برای آمرزش گناهان : سلام بن غائم از امام صادق علیه السلام نقل کرده است که فرمود :هر کس هنگام رفتن به بستر خواب صد مرتبه لا اله الا الله بگوید خداوند خانه ای در بهشت برای او بنا می کندو هر کس هنگام رفتن به بستر خواب صد مرتبه استغفار کند گناهان او مانند برگ درخت فرو می ریزد.

اینم ببین:  دعای معجزه گر برای رونق در کسب و کار و افزایش رزق و روزی

منبع : سایت دعاشفا مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *