آخرین خبرها

دعا و دستور نماز پرخیر و برکت برای رفع فقر

دعا و دستور نماز پرخیر و برکت برای رفع فقر

ما برای موفق شدن در زندگی خود نیاز به کسب درآمد از منبعی مشخص داریم و اگر این اتفاق به خوبی رخ ندهد قطعا بیش از پیش با گرفتاری ها و سختی ها روبرو می شویم، در نتیجه بهتر است که دعا بخوانید، یکی از این دعا ها دعا و دستور نماز پرخیر و برکت برای رفع فقر می باشد که در ادامه می خوانیم. در واقع شما طبق این دستور دینی نماز می خوانید و نتایج بهتری را در زندگی خود به دست می آورید، کسب درآمد شما بهتر می شود و حتی در آینده جهش های بزرگ تری را نیز پیش و روی خود می بینید.

738007836063087 دعا و دستور نماز پرخیر و برکت برای رفع فقر
دعا و دستور نماز پرخیر و برکت برای رفع فقر

دعا و دستور نماز پرخیر و برکت برای رفع فقر,دعای رفع فقر,دعای رفع فقر و پریشانی,دعاهای رفع فقر,دعای مجرب برای رفع فقر,دعای مجرب رفع فقر,دعای روز یکشنبه,دعای روزی فراوان,دعای روزی دهنده,دعای روزی رسان,دعای روزی امام جواد,دعای روزی صوتی,دعای روزی چهارشنبه,دعای روزی زیاد مغازه,دعای روزی از غیب,دعای روزی امام سجاد,دعای روزی شنبه,دعای روزی جمعه,دعای روزی و ثروت,دعای روزی و برکت,دعای روزی برکت,دعای روزی روز جمعه,دعای روزی خانه,دعای روزی بی حساب,دعای روزی ایت الله بهجت,دعای روزی فراوان صوتی,دعای پر خیر و برکت زیاد شدن رزق و برکت,دعای کسب روزی قوی و حتمی,

دعا و دستور نماز پرخیر و برکت برای رفع فقر

در بعضی از کتب معتبره از حضرت‌زین‌العابدین(ع) نقل شده به جعت دفع فقر و پریشانی در شب‌جمعه دورکعت نماز بجا آورند و در هر رکعت بعد از حمد هفتاد مرتبه سوره (الم نشرح) را خوانده و یازده‌ مرتبه بخواند.

اینم ببین:  دعای پیدا کردن پول کسب رزق و روزی سریع التاثیر

اَمْ عِنْدَهُمْ خَزَائِنُ رَحْمِه رَبَّکَ الْعَزیز الوَهَّابِ اَمْ لَهُمْ مُلْکُ السّمواتِ ‌وَالْأرْضِ وَ ما بَیْنَهُما فَلْیَرْ تَقُوا فِی الْاَسبابِ. و بعد از فراغت از نماز هزار دفع با خضوع و خشوع بگوید: (یاوهّاب)

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *