آخرین خبرها

دعا و دستور برای جدا شدن دو شخص نامحرم و منفی از یکدیگر

امروز و در این عنوان از سری دعا های مجرب و کارگشا، قصد داریم به شما عزیزان دعا و دستور برای جدا شدن دو شخص نامحرم و منفی از یکدیگر را بیاموزیم. در واقع اگر می خواهید دو شخص که بر هم محرم نیستند را از هم دور کرده و بر زندگی آن ها فاصله بیاندازید. این دعا را بخوانید که نتیجه می گیرید.

,دعای جدایی نامحرم,دعای جدایی دو نامحرم,دعا برای جدایی نامحرم,دعا جدایی بین نامحرم,دعای جدایی بین دو نامحرم,دعای جدایی زن و مرد نامحرم,دعای جدایی دو نامحرم فوری و مجرب,دعای جدایی بین دو نامحرم از راه دور,دعا برای جدایی دو نامحرم,دعا براي جدايي دو نامحرم,دعا جهت جدایی دو نامحرم,دعای قوی برای جدایی دو نامحرم,دعای جدایی بین دو نفر نامحرم

دعا-برای-جدایی-دو-شخص دعا و دستور برای جدا شدن دو شخص نامحرم و منفی از یکدیگر

دعا و دستور برای جدا شدن دو شخص نامحرم و منفی از یکدیگر,دعای سردی و جدایی بین دو نامحرم,دعا برای جدایی بین دو نامحرم,دعا برای جدایی مرد از زن نامحرم,دعا برای جدایی زن و مرد نامحرم,دعا سریع برای جدایی بین دو نامحرم,دعا برای جدایی بین دو نفر نامحرم,دعا جهت جدایی بین دو نامحرم,دعای جدایی بین نامحرم,دعا جدایی بین دو نفر نامحرم,دعای جدایی بین زن و مرد نامحرم

به این صورت که طلسم جدایی از راه دور که در زیر آمده است را روی برگه ای نوشته و سپس آن را به آب روان بیندازید.

« وَ لَبِثُوا فی‏ کَهْفِهِمْ ثَلاثَ مِائَهٍ سِنینَ وَ ازْدَادُوا تِسْعاً. قُلِ اللَّهُ أَعْلَمُ بِما لَبِثُوا لَهُ غَیْبُ السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ أَبْصِرْ بِهِ وَ أَسْمِعْ ما لَهُمْ مِنْ دُونِهِ مِنْ وَلِیٍّ وَ لا یُشْرِکُ فی‏ حُکْمِهِ أَحَداً »

اینم ببین:  حاجت روایی تضمینی و قطعی | به مدت 10 روز هر روز صد مرتبه اين دعا را بخوانید

طلسم جدایی قوی یهودی که در زیر آمده است را بر روی برگه ای نوشته و نزد خود نگه دارید.

« اشازنوش ۳ کفیطیوش ۳ دبراوش ۳ قیوش ۳ ثنوش ۳ قنوش ۳ شجکیوش ۳ هبوش ۳ طقطقوش ۳ »

دعا برای جدا شدن شخص

طلسم جدایی و نفرت قوی که در زیر آمده است را ۷۰ مرتبه بخوانید. « وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَهٌ لِّلْمُؤْمِنِینَ وَلاَ یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إَلاَّ خَسَارًا »

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *