آخرین خبرها

دعا های مجرب برای جلب محبت – دستور جلب عشق

دعا های مجرب برای جلب محبت – دستور جلب عشق

امروز و در این مطلب از سایت دعا شفا قصد داریم به شما عزیزان گره گشایی تحت عنوان دعا های مجرب برای جلب محبت – دستور جلب عشق شرح دهیم که سبب می شود از مشکلات، سختی ها و گرفتاری های بزرگ و کوچک در رابطه در امان مانده و زندگی خود را به سمت و سوی مثبتی هدایت کنید.

08360732073862073 دعا های مجرب برای جلب محبت - دستور جلب عشق
دعا های مجرب برای جلب محبت – دستور جلب عشق

دعا های مجرب برای جلب محبت – دستور جلب عشق,دعای محبت خوراندنی بر شیرینی,دعای خواندنی محبت فوری,دعاي محبت خواندني,دعای محبت قوی خواندنی,دعای مهر محبت خواندنی,دعای مهر و محبت خواندنی,دعای مهر محبت قوی خواندنی,دعا محبت خواندنی

دعا های مجرب برای جلب محبت – دستور جلب عشق

بعد از نماز صبح ، چند غنچه گل تازه بگیرد و بر آنها بیست و یک مرتبه سوره مبارکه لِایلاف القریش را بخواند و دم کند (به غنچه ها بدمد) سپس غنچه ها را به فرد مورد نظر بدهد یا برایش بفرستد. به مجرد بو کشیدن توسط مطلوب ، در میان آن دو محبت شدید حاصل میشود. ان شاء الله بسیار مجرب و آزموده است و صرفا در امر حلال کاربرد دارد و موثر است.

**************************

دعا و طلب از خدا هم همیشه مهم است. در عین این که با یادیگری و افزایش دانش، خود را محبوب کرده و احساس عشق را در طرف مقابل ایجاد می کنید می توانید از خداوند نیز برای اینکه بیشتر نزد بندگانش دوست داشتنی باشید درخواست یاری کنید: «اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ حَتَّى لَا یکُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ غِلْظَهٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَهٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِکَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم»

اینم ببین:  چند دعای محبت قوی و مجرب

**************************

اگر طرف مقابل به شما محبت دارد و می خواهید آن را افزایش دهید یا می خواهید محبت را در حد عشق برای اولین برا ایجاد و سپس افزایش دهید ۴۰۰ مرتبه دعای زیر را خوانده و به همسر یا نامزدتان فکر کنید. یا مُقَلِّبَ القلوب قَلِّب قَلبَها و روحَها و جَسدَها علیٰ مَحبَّتی و عشقی و اُنْسی و اُلفَتی و مَوَدَّتی و قبولِ قَوْلی بِحَقِّ یا بَدوح و یا وَدود اَجِب دَعوتی یا وَصْلائیل تلاوت آیه ۲۶ سوره آل عمران برای ۱۰ بار و طلب محبت از خداوند نیز خوب و مناسب است.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *