آخرین خبرها

دعا های قوی برای رهایی از زخم چشم و دفع شر

دعا های قوی برای رهایی از زخم چشم و دفع شر

در این مطلب از سایت دعا شفا به شما عزیزان گره گشای قوی می آموزیم که باعث می شود از چشم زخم، بلا ها، سختی ها و پلیدی ها عبور کنید و اگر می خواهید روز به روز نسبت به گذشته پیشرفت بیشتری در زندگی احساس کنید دعا های قوی برای رهایی از زخم چشم و دفع شر را بخوانید.

028362087320673 دعا های قوی برای رهایی از زخم چشم و دفع شر
دعا های قوی برای رهایی از زخم چشم و دفع شر

دعا های قوی برای رهایی از زخم چشم و دفع شر,دعای چشم شور,دعای رفع چشم شور,دعای دفع چشم شور,دعای برای چشم شور,دعا برای چشم شور,دعا برای چشم شوری,دعای رفع شوری چشم,دعا چشم شور,دعا برا چشم شور,دعای دوری از چشم شور,دعای رفع چشم زخم,دعای رفع چشم زخم قوی,دعا برای دفع چشم زخم,دعا برا چشم زخم بچه,دعای دوری از چشم زخم,دعاي دوري از چشم زخم,دعا دوری از چشم زخم,دعاهای دوری از چشم زخم,دعای برای دوری از چشم زخم,دعا برای دوری از چشم زخم,دعا جهت دوری از چشم زخم,دعا براي دوري از چشم زخم,دعا برای دوری از چشم شور

دعا های قوی برای رهایی از زخم چشم و دفع شر

شهید مطهری به دقت در انتخاب شعارهای لفظی اسلام و تاثیرات آن اهمیت می دهد و می گوید: «اسلام شعار لفظی دارد. تابلو بنویسید در خانه خودتان: انَّ اکْرَمَکُمْ عِنْدَاللَّهِ اتْقیکُمْ . بنویسید: لا اله الّا اللَّه، محمّدٌ رسول اللَّه، علیٌّ ولیُّ اللَّه.

تابلوهای اصول اجتماعی اسلام را در خانه های خودتان بزنید: یا ایُّهَا النّاسُ انّا خَلَقْناکُمْ مِنْ ذَکَرٍ وَ انْثی وَ جَعَلْناکُمْ شُعوباً وَ قَبائِلَ لِتَعارَفوا انّ اکْرَمَکُمْ عِنْدَاللَّهِ اتْقیکُمْ. بدهید از اینها تابلوهای بسیار عالی بسازند و در خانه های خودتان نصب کنید. اینقدر هم از این شعارها ما داریم که الی ماشاء اللَّه. اسلام دین ناطق و گویاست، با آدم حرف می زند؛ شمایل و تصویر یعنی چه؟!

اینم ببین:  دعای مجرب کم شدن درد و رفع امراض و بیماری ها

 

 

دوای آن در مرحله اول صدقه است. دفع چشم زخم شما اگر گرفتار هستید مکرر صدقه بدهید و به نیت رفع مشکل ۱۰۰ بار و ۲۰۰ بار صدقه بدهید چنان که در روایاتی آمده است: «ان الصدقه لتدفع سبعین بلیه من بلایا الدنیا» همانا صدقه، هفتاد بلا از بلایای دنیا را دور می کند. (کافی، ج 4، ص 6)

ذکر «ماشاءَ الله لا قُوّه إلا بالله العَلیّ العَظیم» هم زیاد بگوئید. (به نقل از آیة الله جاودان)

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *