آخرین خبرها

دعا های عظیم برای ثروت و موفقیت های مالی مجرب

دعا های عظیم برای ثروت و موفقیت های مالی مجرب

اگر می خواهید در روزگار به ثروت و مال زیاد برسید، از مشکلات و گرفتاری های مالی عبور کنید حتما در ادامه این مطلب از سایت دعا شفا دعا های عظیم برای ثروت و موفقیت های مالی مجرب را بخوانید که ان شاء الله زود تر حاجت می گیرید.

023078360283602730 دعا های عظیم برای ثروت و موفقیت های مالی مجرب
دعا های عظیم برای ثروت و موفقیت های مالی مجرب

دعا های عظیم برای ثروت و موفقیت های مالی مجرب,دعای رزق و روزی و ثروتمند شدن,دعا برای رزق و روزی و ثروت,دعا برای افزایش رزق و روزی و ثروت,دعا برای رزق و روزی و ثروتمند شدن

دعا های عظیم برای ثروت و موفقیت های مالی مجرب

از امام صادق علیه السلام نیز روایت شده: هر که سوره صافات را در هر روز جمعه قرائت نماید، همواره در حفظ و امان الهی بوده و آفت ها و بلاها در زندگی دنیایی، از او دفع می شود. روزی فراوانی از جانب خداوند به او داده می شود و از سوی شیطان و حاکمان ستمگر، آسیبی به مال و فرزندان و بدن او نمی رسد و اگر در همان روز یا شب جمعه بمیرد خداوند او را شهید به شمار آورده و در رمز قیامت در شمار شهدا خواهد بود و در بهشت هم درجه با شهیدان است
ثواب الاعمال، ص112
مرحوم طبرسی نیز در کتاب مکارم الاخلاق آورده است: در روایت است که سوره صافات را برای دستیابی به شرف و جاه در دنیا و آ خرت خوانده می شود.

دعای رونق روزی مجرب

برای وسعت رزق و روزی و رسیدن به مال، آیه 2-3 سوره طلاق را به این شکل ختم نماید: ابتدای ختم جمعه یا پنج شنبه یا دوشنبه باشد و اگر جمعه باشد بهتر است. تا چهل روز هر روز 159 مرتبه آیه شریفه رابخواند و بهتر است بعد از نماز صبح باشد . فقط در روز چهلم 179 مرتبه باشد و در ابتدای ختم برای استجابت حاجت، غسل حاجت نموده دو رکعت نماز بخواند و صد مرتبه صلوات بفرستد (در روز اول) و روز آخر بعد از اتمام، صد صلوات بفرستد.
شک نکند و ناامید نشود و اگر بار اول به نتیجه نرسید تکرار کند که انشاءالله به مراد می رسد.
قرآن درمانی روحی و جسمی، ص260

اینم ببین:  سوره های قرآنی برای عاقبت بخیر شدن از آیت الله بهجت (ره)

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *