آخرین خبرها

دعا های عاقبت بخیری و طولانی شدن عمر دفع سختی ها

دعا های عاقبت بخیری و طولانی شدن عمر دفع سختی ها

در یکی دیگر از پست ها و مطالب دیگر سایت دعا شفا قصد داریم رهگشای اسلامی و مجربی بیاموزیم که باعث می شود همواره عمر شما طولانی شده، از سختی ها، تلخی ها و مشکلات کوچک و بزرگ در زندگی روزمره خود نیز در امان بمانید.

2703686203802 دعا های عاقبت بخیری و طولانی شدن عمر دفع سختی ها
دعا های عاقبت بخیری و طولانی شدن عمر دفع سختی ها

دعا های عاقبت بخیری و طولانی شدن عمر دفع سختی ها,دعای توبه از گناهان کبیره,دعای توبه صوتی,دعای توبه از گناه,دعاي توبه در مسيحيت,دعای توبه از گناهان,دعای توبه صحیفه سجادیه,,دعای عمر طولانی,دعا برای عمر طولانی,دعا برای عمر طولانی پدر و مادر,دعا برای عمر طولانی فرزند,دعای برای عمر طولانی,دعای مجرب برای عمر طولانی,دعا برای داشتن عمر طولانی,دعا برای سلامتی و عمر طولانی,دعا برای طولانی شدن عمر,دعا برای طولانی شدن عمر پدر و مادر,دعا برای طولانی شدن عمر پدر مادر,دعا برای طولانی شدن عمر مادر,دعای طولانی شدن عمر پدر و مادر,دعایی برای طولانی شدن عمر پدر و مادر,دعا برای طولانی شدن عمر فرزند,دعای برای طولانی شدن عمر

دعا های عاقبت بخیری و طولانی شدن عمر دفع سختی ها

جهت آسانی تحصیل علم

روز پنجشنبه سیصد نوبت این دعا را بخواند ، تحصیل علوم بر وی آسان می شود .

مَن كَانَ يُرِيدُ الْعِزَّةَ فَلِلَّهِ الْعِزَّةُ جَمِيعًا

جهت زیادی حافظه

آیة الکرسی را به گلاب و زعفران نوشته و با آب قند شسته و بنوشد موثر است ان شا الله
طولانی شدن عمر

برای طولانی شدن عمر اسم «حیّ» روی نگین انگشتری حك شود و همراه داشته باشد. و نیز به جهت طولانی شدن عمر تا ظهور حضرت مهدی (عج) در هر شبانه روز 151 مرتبه ذكر «یا قائم» خوانده شود. به جهت طولانی شدن عمر همراه با طاعت خدا در هر روز 113 مرتبه ذکر «یا باقی» خوانده شود.

اینم ببین:  دعای قوی حاجت روا شدن بر اساس کتب اسلامی

 

توبه

اگر كسی معصیتی كرده اما پشیمان است و نمی‌خواهد در دنیا، برزخ و آخرت رسوا شود (حتی در مقابل فرشتگان) ظهر روز جمعه، 1286 مرتبه ذكر «الغفور» را بخواند. به جهت محو و بخشوده شدن گناهان و كسب نورانیت در طی شبانه روز بر اسم «العفو» مداومت شود. مداومت بر اسم شریف «العفو» جهت آمرزش گناهان و توفیق یافتن به توبه، نافع است.

 

ثواب بیشمار

هر كس در شب این اسم مبارك «یا خالق» را بسیار گوید خداوند فرشته‌ای را خلق كند و تا روز قیامت عبادت كند و ثواب آنرا در نامة اعمال آن بنده ثبت كنند.

 

تنها نگذاشتن در قبر

هر كه هر جمعه 100 بار بگوید این اسم مبارك «یا باری» را خداوند او را در قبر تنها نگذارد و مونس فرستد.

هر كس یك هفته هر روز به این عدد خواند 100 بار خداوند فرشته‌ای را خلق كند تا روز قیامت موانست با او كند.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *