آخرین خبرها

دعا های رفع گرفتاری ها و حل مشکلات بزرگ و سخت

امروز می خواهیم به شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت دعا شفا مرجع گره گشای اسلامی دعا های رفع گرفتاری ها و حل مشکلات بزرگ و سخت را شرح دهیم که باعث می شود در حل مشکلات و سختی های بزرگ موفق تر بوده و زندگی تان عاری از خطر شود.

70286380367 دعا های رفع گرفتاری ها و حل مشکلات بزرگ و سخت

دعای حل مشکلات,دعای حل مشکلات اهل سنت,دعای حل مشکلات مالی,دعای حل مشکلات فوری,دعای حل مشکلات سخت,دعای حل مشکلات بزرگ,دعای حل مشکلات خانوادگی,دعای حل مشکلات کاری,دعای حل مشکلات

دعا های رفع گرفتاری ها و حل مشکلات بزرگ و سخت

حکمت بزرگ ترین نعمت خداست، و به تصریح قرآن کریم، این نعمت به هر که داده شد، خیر کثیر به او داده شده: (3)

«رَبِ ّ هَبْ لِی حُکْماً وَأَلْحِقْنِی بِالصّالِحِینَ»؛(4)

پروردگارا! به من علم و دانش ببخش، و مرا به صالحان ملحق کن!

 

1 – «یا أَیُّهَا العَزِیزُ مَسَّنا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنا بِبِضاعَهٍ مُزْجاهٍ فَأَوْفِ لَنَا الکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنا إِنَ اللَّهَ یَجْزِی المُتَصَدِّقِینَ»؛(1)

«ای عزیز! ما و خاندان ما را ناراحتی فرا گرفته، و متاع کمی (برای خرید موادّ غذایی) با خود آورده ایم؛ پیمانه را برای ما کامل کن؛ و بر ما تصدّق و بخشش نما، که خداوند بخشندگان را پاداش می دهد!»

2 – «أَنِّی مَسَّنِیَ الضُّرُّ وَأَنْتَ أَرْحَمُ الرّاحِمِینَ»؛(2)

«بدحالی و مشکلات به من روی آورده؛ و تو مهربانترین مهربانانی!»

 

روزی حلال که از جانب خداوند رسیده باشد، البته که موجب عید و برکت است:

1 – «اَللَّهُمَّ رَبَّنا أَنْزِلْ عَلَیْنا مائِدَهً مِنَ السَّمآءِ تَکُونُ لَنا عِیداً لِأَوَّلِنا وَآخِرِنا وَآیَهً مِنْکَ وَارْزُقْنا وَأَنْتَ خَیْرُ الرّازِقِینَ»؛(1)

خداوندا! پروردگارا! از آسمان مائده ای بر ما بفرست! تا برای اول و آخر ما، عیدی باشد، و نشانه ای از تو؛ و به ما روزی ده! تو بهترین روزی دهندگانی!»

اینم ببین:  دعای تصرف قلب - دعای جلب محبت سریع الاثر

2 – «رَبِ ّ اجْعَلْ هذا بَلَداً آمِناً وَارْزُقْ أَهْلَهُ مِنَ الثَّمَراتِ مَنْ آمَنَ مِنْهُمْ بِاللَّهِ وَالیَوْمِ الآخِرِ»؛(2)

«پروردگارا! این سرزمین را شهر امنی قرار ده! و اهل آن را -آن ها که به خدا و روز بازپسین، ایمان آورده اند- از ثمرات (گوناگون)، روزی ده!»

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *