آخرین خبرها

دعا مهر و محبت – دعای عشق و علاقه

در یکی دیگر از پست ها و مطالب و عناوین و ادعیه سریع التاثیر برای جلب عشق و محبت قصد داریم به شما عزیزان دعا مهر و محبت – دعای عشق و علاقه را شرح دهیم که در واقع باعث می شود که عشق و علاقه شما و شخص مورد نظرتان روز به روز نسبت به هم بیشتر شود.

0823607836087 دعا مهر و محبت - دعای عشق و علاقه
دعا مهر و محبت – دعای عشق و علاقه

دعا محبت شوهر به زن,دعا محبت شوهر به زن از راه دور,دعا محبت شوهر به زنش,دعای محبت از راه دور قوی,دعاي محبت از راه دور,دعای محبت از راه دور فوری,دعای محبت از راه دور برای معشوق,دعای محبت از راه دور سوزاندنی,دعای محبت از راه دور برای شوهر,دعای محبت از راه دور مجرب,دعای محبت فوری از راه دور,دعای محبت فوری یهودی,دعای محبت فوری خوردنی

دعا مهر و محبت – دعای عشق و علاقه

کسی که ازدواج نموده و با همسرش از لحاظ عشق و علاقه و مهر و محبت مشکل دارد و طرف مقابلش نسبت به او سرد شده است، با نام و یاد خداوند باریتعالی 72 دانه فلفل سیاه کاملا سالم بردارد و آنها را در کف دست چپ گرفته و دانه به دانه در دهان قرار دهد و هر دانه را که در دهان میگذارد یک بار آیه الکرسی شریفه را بخواند و سپس فلفل را در آتش زغال اندازد. پس از اینکه هر فلفل را در آتش می اندازد بگوید:

(توکلو یاخدام هذه الایة الشریفة بجلب مجامع روحانیات فلان ابن فلانة حتى یاتینی ویصالحنی وابطلو ودمرو جمیع الاسحار والارصاد المرصودة لکرههی لی بحق هذه الایة ومافیها من السر والاسراروالنور والانوار بارک الله فیکم وعلیکم).

اینم ببین:  دعای دفع غم اندوه و ناراحتی های روحی تجربه شده پرخیر

سپس با دانه دوم فلفل هم دقیقا همین کار را انجام دهد تا 72 دانه فلفل تمام شود.
اگر این عمل بطور صحیح و به دقت سه شب متوالی انجام شود (بدون کم و زیاد) به اذن و اراده پروردگار سبحان و برکاتش هر گونه کینه و کراهت بین طرفین از بین خواهد رفت و هر گونه سحر و طلسم و چشم زخم و بستگی بین آنها از بین خواهد رفت و مهر و محبت و صمیمیت بین قلوب برخواهد گشت. و این از اسرار این آیه مبارکه شریفه است.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *