آخرین خبرها

دعا برای گرفتن حاجت و رسیدن به نیازها و خواسته ها

در این مطلب از سایت دعا شفا به شما عزیزان دعا برای گرفتن حاجت و رسیدن به نیازها و خواسته ها را می آموزیم. اگر می خواهید به خواسته های اساسی زندگی تان برسید. از گره و مشکلات عبور کنید.

این دعا ها می توانند حاجت دهند و حل کننده تمامی دغدغه های پیش و روی شما باشند. ان شاء الله که هر مسلمانی که حاجت دارد در همین شب ها به نیاز های خود برسد.

,دعای طلب حاجات صحیفه سجادیه,دعای طلب حاجت صحیفه سجادیه,دعای طلب حاجات,دعای برای طلب حاجات,دعا برای طلب حاجت,دعا برای طلب حاجت فوری,دعای مجرب برای طلب حاجت,دعا برای طلب حاجات,دعای برای طلب حاجت,دعای اجابت خواسته ها

دعای-طلب-حاجات-و-نیازها دعا برای گرفتن حاجت و رسیدن به نیازها و خواسته ها

دعا برای گرفتن حاجت و رسیدن به نیازها و خواسته ها,دعاي اجابت خواسته,دعا اجابت خواسته,دعای اجابت شدن خواسته,دعا برای اجابت خواسته ها,دعا برا اجابت خواسته,دعا جهت اجابت خواسته,دعا براي اجابت خواسته,دعای اجابت سریع خواسته,بهترین دعا برای اجابت خواسته ها,بهترین دعا برای اجابت خواسته,خواندن دعا برای اجابت خواسته,دعا برای اجابت شدن خواسته,دعا برای سریع اجابت شدن خواسته,دعا برای اجابت خواسته,

می توانید دعای سریع الاستجابة امیر المؤمنین را بخوانید که در مفاتیح موجود است. مردی خدمت حضرت امیرالمؤمنین (علیه السلام) شکایت کرد از دیرشدن جواب دعایش … حضرت فرمود چرا این دعا را نمی‌خوانی که سریع الاستجابة است:
اللهم انی اسئلک باسمک العظیم الاعظم الاجل الاکرم المحزون المکنون النور الحق البرهانلمبین الذی هو نور مع نور و نور من نور و نور فی نور و نور علی کل نور و نور تضیئی به کل ظلمة و یکسر به کل شدة و کل شیطان مرید و کل جبار عنید لا تقر به ارض و لا یقوم به سماء و یأمن به کل خائف و یبطل به سحر کل ساحر و بغی کل باغ و حسد کل حاسد و یتصدع لعظمته البر و البحر و یستقل به الفلک حین یتکلم به الملک فلا یکون للموج علیه سبیل و هو اسمک الاعظم الاعظم الاجل و الاجل النور الاکبر الذی سمیت به نفسک و استویت به علی عرشک و اتوجه الیک بمحمد و اهل بیته و اسئلک بک و بهم ان تصلی علی محمد و ان تفعل بی کذا و کذا. که در آخر به جای عبارت کذا و کذا حاجت خود را بخواهد.
همچنین خواندن نماز جعفر طیار بسیار نافع می باشد.

اینم ببین:  دعایی که اجابتش حتمی است برای حاجت روایی و اجابت فوری دعا

رسیدن به نیاز و گرفتن حاجت

امام صادق (ع) فرموده است: برخی دعاهاست که اگر کسی خواندن آن را در وقت خود فراموش کند، سزاوار است آن را قضا نماید و آن این است که هر روز پس از بامداد ده بار دعاهای زیر خوانده شود:
 «لا اله الاالله وحده لا شریک له، له الملک و له الحمد یحیی و یمیت و یمیت و یحیی و هو حی لا یموت بیده الخیر و هو علی کل شی قدیر»
«معبودی جز خدا نیست، تنهاست. شریکی ندارد. مالکیت و ستایش از آن اوست. زنده می کند و می میراند. می میراند و دوباره زنده می کند. زنده ای است که نمی میرد. تمام نیکیها به دست اوست و بر هر چیزی تواناست.
 «اعوذ بالله السمیع العلیم»
«به خداوند شنوای دانا پناهنده می شوم.»

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *