آخرین خبرها

دعا برای پولدار شدن در یک روز بسیار مجرب و سریع الاجابه

در این بخش از سایت ذکر و دعا و ختم و تعبیر خواب دعا شفا doashafa.com دعا برای پولدار شدن در یک روز بسیار مجرب و سریع الاجابه را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای قوی و مجرب و سریع الاجابه برای ثروتمند شدن و پولدار شدن در یک روز می باشد . جهت به دست آوردن پول و مال و ثروت زیاد می توانید دعای زیر را بخوانید . سایت دعاشفا …

,دعای پولدار شدن,دعای پولدار شدن یک شبه,دعای پولدار شدن از غیب,دعای پولدار شدن فوری,دعاي پولدار شدن,دعاي پولدار شدن سريع,دعای پولدار شدن از غیب صوتی,دعای پولدار شدن قوی,دعای پولدار شدن از امام باقر,دعای پولدار شدن نی نی سایت,دعا برای پولدار شدن یک شبه,دعای پولدار شدن از غیب نی نی سایت,دعا پولدار شدن از غیب,دعای ثروتمند شدن از غیب,دعا برای پولدار شدن از غیب,دعای پولدار شدن سریع,دعا پولدار شدن سریع,دعای برای ثروتمند شدن فوری,دعا برای ثروتمند شدن فوری,دعا برای پولدار شدن سریع,دعا جهت پولدار شدن سریع,دعا برای پولدار شدن سریع نی نی سایت,دعای بسیار بسیار مجرب برای پولدار شدن فوری,دعایی برای پولدار شدن فوری,دعاي پولدار شدن زود,دعاي ثروتمند شدن سريع,دعای ثروتمند شدن سریع,دعای ثروتمند شدن سریع صوتی,دعا براي پولدار شدن سريع,دعا جهت ثروتمند شدن سريع,دعای ثروتمند شدن قوی,دعای بسیار قوی برای پولدار شدن,دعای خیلی قوی برای پولدار شدن,دعای قوی برای پولدار شدن,دعای ثروتمند شدن نی نی سایت,کیا با دعا پولدار شدن نی نی سایت,دعا برای ثروتمند شدن نی نی سایت,دعای تضمینی برای ثروتمند شدن نی نی سایت,دعای کن فیکون برای ثروتمند شدن نی نی سایت,دعای نادعلی برای پولدار شدن نی نی سایت,کیا با دعا ثروتمند شدن نی نی سایت

اینم ببین:  دعای مجرب و قوی برای دفع تضمینی چشم زخم

دعا-برای-پولدار-شدن-در-یک-روز-بسیار-مجرب-و-سریع-الاجابه دعا برای پولدار شدن در یک روز بسیار مجرب و سریع الاجابه

 

دعای پولدار شدن فوری,دعای پولدار شدن سریع,دعای قوی و مجرب پولدار شدن,دعای سریع الاجابه پولدار شدن

دعا برای پولدار شدن در یک روز بسیار مجرب و سریع الاجابه

کسی که می خواهد روزی اش فراوان شود:

این ذکر را بسیار بگوید و در آغاز و پایان آن هم، یک صلوات بفرستد. مثلاً اگر میخواهد ۱۱۰ مرتبه بگوید، ابتدا صلوات بفرستد بعد ۱۱۰ بار ذکر را بگوید و باز صلوات بفرستد.

(اللّهُمَ اَغنِنِی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِفَضِلکَ عَمَّن سِواک)

خدایا! مرا به وسیله حلالت از حرام خویش بی نیاز کن، و با فضل و بخشش خودت، از هر چه غیر خودت بی نیاز ساز! (گوهرهای حکیمانه ، آیت الله بهجت ،ج۱۴)

همچنین مرحوم سقازاده واعظ در کتاب گلهای ارغوان ختمی بسیار مجرب را برای ثروتمند شدن نوشته اند که آن ختم به ترتیب زیر است:

هر روز جمعه ۲۰ مرتبه و یا ۴۰ مرتبه (چهل مرتبه برتر است) به نیت ثروتمند شدن، آیه شریف۶۴ سوره حج را بخوانید. اثرش تا جمعه هفته بعد دیده خواهد شد.

لَهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الْأَرْضِ وَإِنَّ اللَّهَ لَهُوَ الْغَنِیُّ الْحَمِیدُ

آنچه در آسمانها و آنچه در زمین است از آن اوست و در حقیقت این خداست که خود بى‏نیاز ستوده[صفات] است (۶۴)

برگرفته از دعا 786

**************************************

منبع : سایت دعا شفا سایت مرجع ذکر و دعا و آیات قرآنی

درباره‌ی سیّد محمد سیّدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *