آخرین خبرها

دعا برای پر شدن خانه از برکت و موفقیت های بزرگ مالی خانواده

دعا برای پر شدن خانه از برکت و موفقیت های بزرگ مالی خانواده

امروز و در این پست به شما عزیزان دعای پرخیر و اسلامی شرح می دهیم که باعث می شود به موفقیت های بزرگ و گسترده دست یافته و اگر می خواهید روزی تان چند برابر شود، حتما در ادامه این پست دعا برای پر شدن خانه از برکت و موفقیت های بزرگ مالی خانواده را بخوانید که ان شاء الله حاجت می گیرید.

0230836780263762087 دعا برای پر شدن خانه از برکت و موفقیت های بزرگ مالی خانواده
دعا برای پر شدن خانه از برکت و موفقیت های بزرگ مالی خانواده

دعا برای پر شدن خانه از برکت و موفقیت های بزرگ مالی خانواده,دعای کسب روزی,دعا کسب روزی,دعا کسب روزی حلال,دعای روزی کسب و کار,دعای برای کسب روزی حلال,دعای کسب رزق روزی,دعای برای کسب روزی,دعا برای کسب روزی حلال,دعا برای کسب روزی,دعا برای کسب روزی زیاد,دعای کسب روزی حلال,دعای کسب روزی در مغازه,دعای کسب روزی فراوان,دعای کسب روزی زیاد,دعای کسب روزی بیشتر,دعای کسب روزی برای مغازه,دعا جهت کسب روزی حلال

دعا برای پر شدن خانه از برکت و موفقیت های بزرگ مالی خانواده

در روایات وارد شده که قبل از غذا خوردن، بسم الله الرحمن الرحیم و در انتهای آن الحمد لله رب العالمین گفته شود. دعای خاصی در این باره وارد نشده؛ ولی در بین اهل علم و مؤمنان بعد از خوردن غذا، جملاتی را به صورت دعا (دعای سفره) ذکر میکنند که البته مضمون آن در روایات و دعاها هست. آن جملات این است:
الحمد لله ربّ العالمین هنیئاً للآکلین و برکةً للباذلین. الحمد لله الّذی یُطعِمُ و لا یُطْعَم و یَرزُقُ و لایُرْزَق، زاد الله النّعم، دَفْعَ الله النّقَم، بِحَقّ سیّد العرب و العجم. اللّهم تَقَبَّل حَسنات المُحسنین لا سیّما هذا الأحْسان من هذا المحسن؛اللّهمَ اغفر للمؤمنین و المؤمنات و المسلمین و المسلمات الأحیاء منهم و الأموات لاسیّما اَمْواتَ الحاضرین، رَحِمَ اللّهُ من قَرَءَ الفاتِحَةَ مع الصَّلوات).دعاهای دیگری نیز خوانده می شود.
ِبسمِ اللّه اَلرَّحمنِ اَلرَحیم
اََلحَمدُلِّلهِ اَلَّذی یَخلُقُ وَلا یُخلَق؛وَیَرزُقُ وَلا یُرزَق؛ یُطعِمُ وَلا یُطعَم ؛
زادَاَللّهُ النَعَم َ؛دَفَعَ اَللّه اَلنَقَم ؛بِحَقِّ سَیِّدِالعَرَبِ وَاَلعَجَم ؛هَنیأً لِلا کِلینِ ؛
وَبَرَکةً لِلباذِلینِ ؛صِحََّةً لِلجالِسین ؛وَشَفاءً لِمَرضَی اَلمُومِنینَ وَاَلمومِنات ؛
وَسَلا مَةً لِسَفَرِاَلمُسافِرینِ ؛وَمَغفِرَةً لِاَمواتِ اَلحاضِرینِ ؛سیِّما اَمواتِ صاحِبِ اَلاطعِمَة وَاَلاشرِبة ؛اَللّهُمَّ طَیِّب تُرابَهُم وَیَسِّر حِسابَهُم وَاَحشُر هُم مَعَ اَلایمَة َ اَلمَعصومین عَلَیهِمُ الَسَّلام ؛اَللّهُمَّ اَجعَل قَبرَهُم رَوضَةَ مِن رِیاضِ اَلجَنَّة وَلا تَجعَل قَبرَهُم حُفرَةِ مِن حُفَرِالنِیرانِ ؛بِحَقِّ القُرانِ وَ بِحَقِّ سورَةِ المُبارَکَةِ الفا تَحةَ وَالاِخلاصِ وَاَلصَّلَوات ؛ [[ آمینَ ربَّ اَلعالَمین ]]

اینم ببین:  دعای رسیدن به ثروت جایگاه و کسب روزی سریع الاثر

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *