آخرین خبرها

دعا برای موفقیت های شغلی و کسب روزی زیاد

در این مطلب قصد داریم دعا برای موفقیت های شغلی و کسب روزی زیاد را از منابع اسلامی و سایت دعا شفا بخوانیم. این دعا باعث می شود در صورتیکه مایل هستید کسب و کارتان رونق یافته و به روزی زیادی دست یابید موفق ترین باشید.

02302832037 دعا برای موفقیت های شغلی و کسب روزی زیاد

دعای رزق و روزی و گشایش کار,دعای رزق و روزی قوی,دعای رزق و روزی صوتی,دعای رزق و روزی در مفاتیح,دعای رزق و روزی مجرب,دعای رزق و روزی تجربه شده

دعا برای موفقیت های شغلی و کسب روزی زیاد

جهت جلوگیری از فقر، بخل، مرض و برای غنی شدن از نظر مادی در هر روز بین الطلوعین (بعد از طلوع فجر تا قبل از طلوع آفتاب) 10 مرتبه اسم مبارک «یا باسط» خوانده شود.

هر که تا سه شب، یک در میان یعنی از شش شب سه شب خوانده شود در ثلث آخر شب با حضور قلب دست بردارد و هر شبی 1424 مرتبه بگوید (یا باسط) حاجتش روا می شود. خصوصاٌ به جهت معیشت گویند بسیار مجرب است.

اگر کسی در سحرگاه با طهارت (غسل کردن و وضو گرفتن) باشد دست بر آسمان بردارد و ده بار بگوید:«یا باسِطْ» و بر روی خود بمالد هرگز محتاج خلق نگردد و از غم فقر و نیازمندی خلاصی یابد و از جایی که گمان نداشته باشد نعمت یابد و روزی بر وی فراخ گردد.

به جهت استفاده از بخششهای مادی خدا و غنای مادی، در ثلث آخر هر شب، در سجده 14 مرتبه ذکر «یا وهاب» خوانده شود.

۱۰۰ مرتبه لا اله الا الله بگوید و ۱۰۰ مرتبه الله اکبر بگوید و صد مرتبه سبحان الله بگوید و صد مرتبه استغفر الله بگوید و صد مرتبه صلوات بفرستد و بخواب رود و صبح روز جمعه که از خواب بر میخیزد نیت کند که به کسی ظلم نکندو بعد از نماز صبح آن سه ایه از سوره یوسف را بنویسد ودر موم زرد عسل بگذارد و از بالای درب ورودی حیاط یا منزل خود اویزان کند . در همان هفته مقصودش حاصل است هر پیشنهادی که میشود قبول کند تا به مراد برسد. به امید اجابت تمامی دعاهای شما….

اینم ببین:  دعای کسب روزی و ثروتمند شدن پرخیر و گره گشا مجرب

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *