آخرین خبرها

دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق سریع الاجابه

اگر شخصی که دوست دارید نسبت به شما عشق نمی وزرد و یا این که ارتباط شما تلخ و سرد شده است. دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق سریع الاجابه را بخوانید که ان شاء الله نتیجه لازم را می گیرید.

در واقع این دعا سبب می شود که میان شما و شخصی که دوستش دارید ارتباط بهتری ایجاد شده و علاقه دوباره به رابطه شما باز گردد.

,دعای جلب مردم,دعای جلب محبت مردم,دعای جلب قلوب مردم,دعای جلب محبت بین مردم,دعای جلب نظر مردم,دعا برای جلب مردم,دعا جلب محبت مردم,دعای جلب مرد,دعای جذب مرد,دعای جذب مردم,دعای جذب مردم به خود,دعای جذب مرد مورد علاقه,دعای جذب مردها,دعا جذب مرد,دعای جلب محبت مرد

-جلب-شخص-و-محبت دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق سریع الاجابه

دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق سریع الاجابه,دعای جذب مردان,دعای جذب مرد به زن,دعای جذب مرد متاهل,دعای جذب پسر,دعا برای جذب مردم به خود,دعا برای جذب مردم,دعا جذب مردم,دعای جذب پسر مورد علاقه از راه دور,دعای جذب پسر مورد علاقه,دعای جلب محبت شوهر از راه دور,دعای جلب محبت شوهر با فلفل سیاه,دعای جلب محبت شوهر به زن,دعاي جلب محبت شوهر

این دعا ها سبب آشتی میان زن و شوهر و بهبود رابطه آن ها می شود.

چنانچه کسی از شما رنجیده خاطر گشته و قصد دارید او دوباره باز گردد شربتی تهیه کرده و
در آن گلاب و آب لیمو بریزید روز پنج شنبه در وقت نماز عصر رو به قبله نشسته چشم ها را
ببندید و ۱۴۰۰ مرتبه ذکر  (یا وَدُودُ)  را بگویید سپس بر پیاله دمیده و خود بنوشد یا به کسی که طالب آن شخص است بدهد تا بخورد و چنانچه در بین ذکر مطلوب آمد ذکر را تعطیل نکند این عمل را در سه یا هفت روز تکرار کند مجرب است

اینم ببین:  دعای تجربه شده برای جلب محبت و جلوگیری از طلاق زوجین

برای مهر و محبت زن و شوهر به هم ، آیه مودت (۱۶۵ سوره بقره) را بر شیرینی مثل خرما بخواند و به همسرش بخوراند. میان آنها آشتی و محبت شدید برقرار خواهد شد.

یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ ۖ وَالَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِّلَّهِ

دعا برای بازگشت معشوق

سوره مزمل: برای رفع اختلاف میان زوجین ، شوهر سوره مزمل را 9 بار قرائت کند ، خداوند متعال میان شوهر و زنش آشتی و صلح برقرار خواهد کرد.

آیه 115 سوره انعام: گویند اگرکسی جهت آشتی کردن این آیه را 3 بار بخواند وبر روی آن کس دمد البته آشتی کند و عذر خواهد (مجرب است)

وتَمَّتْ کَلِمَةُ رَبِّکَ صِدْقاً وَ عَدْلاً لا مُبَّدِلَ لِکَلِماتِهِ وَ هُوَ السَّمیعُ الْعَلیمُ

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *