آخرین خبرها

دعا برای دست و دلباز شدن شوهر از راه دور

اگر به دنبال دعایی برای دریافت سریع تر و آسان تر پول از همسر خود هستید. پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت دعا شفا دعا برای دست و دلباز شدن شوهر از راه دور را بخوانید. باعث می شود که شخص به شما مهر ورزیده و مشکلات مالی تان نیز به همین واسطه حل گردد. ان شاء الله که هر چه زود تر شرایط و رفتار همسر با شما بهتر می شود.

,دعای پول گرفتن از همسر,دعای پول گرفتن از شوهر,دعای پول گرفتن از شوهر خسیس,دعای برای پول گرفتن از شوهر,دعا برای پول گرفتن از شوهر,دعا برای پول گرفتن از شوهر,دعا جهت پول گرفتن از شوهر,دعا برای پول گرفتن از شوهر خسیس

دعا-برای-پول-گرفتن-از-شوهر دعا برای دست و دلباز شدن شوهر از راه دور

دعا برای دست و دلباز شدن شوهر از راه دور,دعای پول گرفتن شوهر,دعا پول گرفتن شوهر,دعایی برای گرفتن پول از شوهر تجربه شده,دعا برای گرفتن پول از پدر شوهر,دعای مهربان شدن شوهر,دعای مهربان شدن شوهر,دعا برای مهربان شدن زن,دعا برای مهربان شدن فرزند,دعایی برای مهربان شدن پدر,دعا برای مهربان شدن پدر و مادر,

دعا دست و دلباز شدن همسر

برای این دعا بایستی یک لیوان آب برداشته و دعای محبت سریع الاجابه را که در زیر آمده است با خلوص نیت ۱۰ مرتبه بخوانید تا جلب محبت فرد میسر شود. این دعای محبت بسیار قوی می باشد. (( بسم الله الر حمن الرحیم وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَ لَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه )) 

اینم ببین:  دعای احضار مطلوب و جلب محبت او

اگر بین شما و همسرتان اختلاف به وجود آمده است به نیت مهر و محبت و رفع کدورت یک بار صلوات فرستاده و سوره نساء را بخوانید و پس از آن ۱۱ بار صلوات بفرستید تا محبت بین شما افزایش یابد.

طلسم مطیع کردن شوهر

«اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ حَتَّى لَا یکُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ غِلْظَهٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَهٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِکَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم»

«قُلِ اللَّهُمَّ مالِکَ الْمُلْکِ تُؤْتِی الْمُلْکَ مَنْ تَشاءُ وَ تَنْزِعُ الْمُلْکَ مِمَّنْ تَشاءُ وَ تُعِزُّ مَنْ تَشاءُ وَ تُذِلُّ مَنْ تَشاءُ بِیَدِکَ الْخَیْرُ إِنَّکَ عَلی‏ کُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدیرٌ» 

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *