آخرین خبرها

دعا برای در امان ماندن از دشمن و دفع بلا

دعا برای در امان ماندن از دشمن و دفع بلا

اگر می خواهید از شر، بلا ها، تلخی ها، گرفتاری ها و مشکلات در امان بمانید حتما در ادامه این مطلب از سایت دعا شفا دعا برای در امان ماندن از دشمن و دفع بلا را بخوانید. ان شاء الله که از شر شیطان رجیم و دشمنی های سخت نیز عبور می کنید.

036732863 دعا برای در امان ماندن از دشمن و دفع بلا
دعا برای در امان ماندن از دشمن و دفع بلا

دعا برای در امان ماندن از دشمن و دفع بلا,دعای دفع دشمن سریع,دعای نابودی دشمن سریع,دعا برای نابودی دشمن سریع,دعا برای دفع سریع دشمن,دعای سریع برای دفع دشمن,دعای سریع الاجابه برای دفع دشمن

دعا برای در امان ماندن از دشمن و دفع بلا

استسلمت مولای لک، و اسلمت نفسی الیک، و توکلت فی کل اموری علیک و انا عبدک و ابن عبدیک، اخبانی اللهم فی سترک عن شرار خلقک و اعصمنی من کل اذی و سوء بمنک، و اکفنی شر کل ذی شر بقدرتک.
اللهم من کادنی او ارادنی فانی ادرابک فی نحره، و استعین بک منه، و استعیذ منه بحولک و قوتک، و شد عنی ایدی الظالمین اذ کنت ناصری لا اله الا انت، یا ارحم الراحمین، و اله العالمین. اسالک کفایة الاذی، و العافیة و الشفاء، و النصر علی الاعداء، و التوفیق لما تحب ربنا و ترضی، یا اله العالمین، یا جبار السماوات و الارضین، یا رب محمد و اله الطیبین الطاهرین صلواتک علیهم اجمعین. (150)

دعای مجرب برای اداء دین

از امام جواد علیه السلام روایت شده: شخصی نزد امام رضا علیه السلام آمده و گفت: ای فرزند رسول خدا، فرزندان بسیار داشته و دینی بر گردن دارم و دچار مشکل شده ام، دعائی به من بیاموز که هرگاه خدا را بدان دعا بخوانم خداوند روزی به من عنایت فرماید، فرمود: ای بنده خدا وضو بگیر و آن را زیبا به عمل آور، سپس دو رکعت نماز به جا آور، که رکوع و سجده آن را کامل انجام دهی، سپس بگو:
یا ماجد یا کریم، یا واحد یا کریم، اتوجه الیک بمحمد نبیک نبی الرحمة: یا محمد یا رسول الله، انی اتوجه بک الی الله ربک و رب کل شی ء ان تصلی علی محمد و علی اهل بیته. و اسالک نفحة من نفحاتک، و فتحا یسیرا، و رزقا واسعا، الم به شعتی و اقضی به دینی، و استعین به علی عیالی.(149)

اینم ببین:  دعای شفای بیماری - دعای درمان درد چشم

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *