آخرین خبرها

دعا برای جلب محبت و عاشق شدن دختر از راه دور مجرب

امروز قصد داریم به مردان و پسران در سایت دعا شفا، راهگشای اسلامی تحت عنوان دعا برای جلب محبت و عاشق شدن دختر از راه دور مجرب بیاموزیم. در واقع اگر می خواهید محبت دختری را به سمت خود جلب کنید این دعا می تواند نتیجه دهد و مشکلات شما را یک به یک حل کند. ان شاء الله که از آن بهترین نتیجه را می گیرید.

,دعای جلب دختر,دعای جذب دختر,دعای جذب دختر از راه دور,دعای جذب دختر فوری,دعای جذب دختر برای ازدواج,دعاي جذب دختر,دعای جذب دختر مورد نظر,دعای جلب توجه دختر,دعای جلب محبت دختر,دعای جلب دوست دختر,دعای جذب دختر به پسر,دعای جذب دختر قوی,دعا جذب دختر,دعا جذب دختر مورد علاقه,طلسم جذب دختر از راه دور,دعا برای جذب دختر از راه دور,دعا برای جلب دختر از راه دور,

-برای-علاقه-و-محبت-یک-دختر دعا برای جلب محبت و عاشق شدن دختر از راه دور مجرب

دعا برای جلب محبت و عاشق شدن دختر از راه دور مجرب,دعا برای جلب توجه دختر,دعای جلب محبت دختر برای ازدواج,دعای جلب محبت دختر به پدر,دعا جلب محبت دختر,دعای جلب محبت زن شوهردار,دعای جلب محبت زن,دعای جلب محبت زن به شوهر,دعا برای جلب محبت دختر,دعای جذب دوست دختر,دعای برای جذب دوست دختر,دعای محبت جلب دوست دختر

دعا برای جلب محبت دختر مجرب تضمینی

۱۱۱ مرتبه جهت نافذ شدن کلام و جلب محبت و دوستی نسبت به خود بسیار کارساز است.

برای جلب محبت همسر، پدر و مادر ، یا یکی از محارم و یا جلب محبت کسی که داشتن رابطه با او حرام و گناه نیست ،وضو بگیر. دو رکعت نماز مثل نماز صبح به قصد قربت و نزدیک شدن به خدا بخوان، بعد از نمازبا گفتن تسبیحات حضرت فاطمه سلام الله علیها به حمد و ستایش خدا بپرداز ،سپس بر محمد و آلش صلوات بفرست. آن گاه این دعا را بخوان:

اینم ببین:  روش ها و دعا های مجرب برای ایجاد عشق و افزایش محبت

اللَّهُمَّ ارْزُقْنِي إِلْفَهَا وَ وُدَّهَا وَ رِضَاهَا بِي وَ أَرْضِنِي بِهَا وَ اجْمَعْ بَيْنَنَا بِأَحْسَنِ اجْتِمَاعٍ وَ أَنْفَسِ ائْتِلَافٍ فَإِنَّكَ تُحِبُّ الْحَلَالَ وَ تَكْرَهُ الْحَرَامَ وَ اعْلَمْ أَنَّ الْإِلْفَ مِنَ اللَّهِ وَ الْفِرْكَ مِنَ الشَّيْطَانِ لِيُكَرِّهَ مَا أَحَلَّ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ.

مردی از امام باقر علیه السلام دعایی جهت جلب محبت همسرش تقاضا کرد ،حضرت دستور عمل ذکر شده را به او فرمود

آيه 115 سوره انعام را سه بار بخواند برروي آن کس دمد البته آشتي کند وعذر خواهد مجرب است (وَتَمَّتْ كَلِمَتُ رَبِّكَ صِدْقًا وَعَدْلاً لاَّ مُبَدِّلِ لِكَلِمَاتِهِ وَهُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ)

 

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *