آخرین خبرها

دعا برای جلب محبت بین خواهر شوهر و عروس و خانواده

در صورتی که می خواهید میان دو شخص که با یکدیگر اختلاف دارند محبت و عشق ایجاد کنید. به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت دعا شفا، دعا برای جلب محبت بین خواهر شوهر و عروس و خانواده را بیاموزید.

در واقع این دعا سبب می شود محبت شما و شخص مورد نظرتان جلب شده و به عشق و علاقه وافر برسید.

,دعای محبت برای خواهر شوهر,دعای محبت خواهر شوهر,دعا برای محبت خواهر شوهر,دعای محبت بین خواهر شوهر و عروس,دعای جلب محبت خواهر شوهر,دعای محبت بین خواهر شوهرو عروس,دعای محبت عروس به مادر شوهر,دعای محبت عروس به خانواده شوهر,دعای محبت عروس ومادر شوهر

-های-مجرب-جلب-محبت دعا برای جلب محبت بین خواهر شوهر و عروس و خانواده

دعا برای جلب محبت بین خواهر شوهر و عروس و خانواده,دعای محبت بین عروس و مادر شوهر,دعای محبت بین عروس و خانواده شوهر,دعای محبت بین عروس و مادرشوهر,دعا برای ایجاد محبت بین عروس و مادرشوهر,دعای محبت مادرشوهر به عروس,دعا برای محبت مادر شوهر به عروس,دعای محبت بین عروس و پدرشوهر,دعای محبت پدر شوهر به عروس

می توانید چهل و یک دانه فلفل سیاه تهیه کنید و بر هر دانه آن چهار مرتبه سوره قریش را بخوانید و سپس در آتش اندازید مطمئن باشید که طرف مقابل دیوانه وار به سوی شما کشیده خواهد شد.

سوره قریش: لِإِیلَافِ قُرَیْشٍ(۱) إِیلَافِهِمْ رِحْلَهَ الشِّتَاءِ وَالصَّیْفِ(۲) فَلْیَعْبُدُوا رَبَّ هَٰذَا الْبَیْتِ (۳) الَّذِی أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ وَآمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ(۴)

همچنین می توانید شب جمعه دو رکعت نماز بخوانید.

دعا جلب محبت عروس خانواده

البته این نماز شرایط خاص خود را دارد. در هر رکعت بعد از حمد سوره ایت الکرسی را یک بار و اخلاص را یازده بار بخوانید و نماز را به روال همیشه پایان دهید.

اینم ببین:  ذکر مجرب برای آرامش در خواب و دفع استرس پرخیر

سپس در آخر نماز هفت مرتبه آیه زیر را تکرار کنید. فقط به جای فلانه اسم مورد نظر خود را بگوئید.

یا مقلب القلوب والأبصار إقلب قلب فلان بمحبتى انک على کل شی قدیر

 

دعای هَلْ أَتَى عَلَى الْإِنسَانِ حِینٌ مِّنَ الدَّهْرِ لَمْ یَکُن شَیْئًا مَّذْکُورًا إِنَّا خَلَقْنَا الْإِنسَانَ مِن نُّطْفَهٍ أَمْشَاجٍ نَّبْتَلِیهِ فَجَعَلْنَاهُ سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا را در روز نیک و سعید با نیتی پاک بخوانید و روی غذا یا آب فوت کنید سپس آن را به شخص بدهید.

آیه إِنَّا جَعَلْنَا فِی أَعْنَاقِهِمْ أَغْلَالًا فَهِیَ إِلَى الْأَذْقَانِ فَهُمْ مُقْمَحُونَ وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ را بر روی شکر بخوانید و با آن شربتی درست کنید سپس به شخص مورد نظر بنوشانید.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *