آخرین خبرها

دعا برای جبران کم خونی در خانم ها و دفع مشکلات خون

مشکلات فیزیکی عموما برای دختران و خانم ها ایجاد می شود که می تواند زندگی آن ها را به خطر اندازد. در ادامه این مطلب از سایت دعا شفا به شما عزیزان دعا برای جبران کم خونی در خانم ها و دفع مشکلات خون را شرح می دهیم.

در ادامه این پست شما عزیزان می توانید این دعا را بخوانید که ان شاء الله زود تر از آن نتیجه بگیرید.

,دعای کم خونی,دعای درمان کم خونی,دعای کم شدن خون قاعدگی,دعا برای کم شدن خون قاعدگی,دعای کم شدن خونریزی,دعایی برای کم شدن خون حیض,دعا برای رفع کم خونی,دعای درمان کمر درد,دعای رفع کمر درد شدید,دعای رفع کمر درد مجرب,دعا برای درمان کمر درد,دعا برای رفع کمر درد,دعا جهت رفع کمر درد,دعا جهت رفع کمر درد شدید

دعای-رفع-کم-خونی-خانم-ها دعا برای جبران کم خونی در خانم ها و دفع مشکلات خون

دعا برای جبران کم خونی در خانم ها و دفع مشکلات خون,دعای درمان کم خونی,دعا برای رفع کم خونی,دعای درمان کم شنوایی,دعای درمان دیسک کمر,دعا برای درمان دیسک کمر,دعا جهت درمان دیسک کمر,دعا جهت رفع دیسک کمر,دعا برای رفع درد کمر و پا,دعای مجرب برای درمان درد کمر,دعای سریع الاجابه برای رفع کمر درد,دعای مجرب برای رفع کمر درد,دعا جهت رفع كمر درد,دعا برای درمان کم حرفی,دعا برای رفع کم حرفی,دعا برای درمان کم کاری تیروئید,دعا برای رفع بی خوابی نوزاد,دعا برای رفع بی خوابی کودک,

دعا هایی در این زمینه و از این دست را می توانید تحت عنوان دعا های شفا و درمان امراض بخوانید.

خداوند در قرآن کریم خطاب به حضرت مریم (ع)وقتی که وضع حمل کرد رطب نوبر وآب بیاشامد تا خونریزی آن قطع شود وخون از دست رفته جبران شود. رطب نوبر بهترین ماده غذایی خونساز میباشد طبق فرمایشات خداوند در قرآن کریم . دو عامل مهم جبران خونریزی خانمها بخصوص در وضع حمل و دوره ماهانه (رطب .خرما .خارک )وآب میباشد.

اینم ببین:  دعایی بسیار مجرب جهت جلب محبت معشوق و زیاد شدن محبت همسر و شخص مورد نظر

میفرماید:

:فنَادَاهَا مِنْ تَحْتِهَآ أَلَّا تَحْزَنِي قَدْ جَعَلَ رَبُّكِ تَحْتَكِ سَرِيًّا (٢٤):

ناگهان از طرف پایین پایش او را صدا زد كه: «غمگین مباش! پروردگارت زیر پای تو چشمه آبی (گوارا) قرار داده است!(۲۴)

وهُزِّيٓ إِلَيْكِ بِجِذْعِ النَّخْلَةِ تُسَاقِطْ عَلَيْكِ رُطَبًا جَنِيًّا (٢٥):

و این تنه نخل را به طرف خود تكان ده، رطب تازه‌ای بر تو فرو می‌ریزد!(۲۵)

دعا برای کم خونی خانم ها

:فكُلِي وَاشْرَبِي وَقَرِّي عَيْنًا فَإِمَّا تَرَيِنَّ مِنَ الْبَشَرِ أَحَدًا فَقُولِيٓ إِنِّي نَذَرْتُ لِلرَّحْمَٰنِ صَوْمًا فَلَنْ أُكَلِّمَ الْيَوْمَ إِنْسِيًّا (٢٦)

(از این غذای لذیذ) بخور؛ و (از آن آب گوارا) بنوش؛ و چشمت را (به این مولود جدید) روشن دار! و هرگاه كسی از انسانها را دیدی، (با اشاره) بگو: من برای خداوند رحمان روزه‌ای نذر كرده‌ام؛ بنابراین امروز با هیچ انسانی هیچ سخن نمی‌گویم! (و بدان كه این نوزاد، خودش از تو دفاع خواهد كرد!)»(۲۶)

هروقت خانمها دچار خونریزی شدید شدند این دو ماده خوراکی را میل کنند.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *