آخرین خبرها

دعا برای تقویت حافظه در فصل امتحان و موفقیت کنکور

اگر کنکور دارید و یا این که امتحانات پیش و روی شما خیلی سخت است. در ادامه این مطلبل از سری دعا های موفقیت و موفق شدن در مسیر زندگی. دعا برای تقویت حافظه در فصل امتحان و موفقیت کنکور را بخوانید. در واقع این دعا ذهن شما را نسبت به آینده باز کرده و سبب آرامش خاطر و دفع استرس می گردد.

,دعای تقویت حافظه,دعای تقویت حافظه برای درس خواندن,دعای تقویت حافظه برای امتحان,دعای تقویت حافظه برای کنکوری ها,دعای تقویت حافظه اهل سنت,دعای تقویت حافظه بعد از نماز,دعاي تقويت حافظه,دعای تقویت حافظه بهجت,دعای تقویت حافظه سبحان من لایعتدی,دعای تقویت حافظه صوتی

دعا-برای-موفقیت-در-آزمون دعا برای تقویت حافظه در فصل امتحان و موفقیت کنکور

دعا برای تقویت حافظه در فصل امتحان و موفقیت کنکور,دعای تقویت حافظه برای درس خواندن سریع الاجابه پرخیر,دعا برای تقویت حافظه برای درس خواندن,دعای تقویت حافظه برای امتحانات,دعا برای تقویت حافظه و یادگیری اسلامی و تجربه شده,دعای بعد از نماز برای تقویت حافظه,دعای تقویت حافظه و مطالعه,دعای تقویت حافظه صوت,دعای مطالعه و تقویت حافظه سریع التاثیر

به این دعا ها اعتماد قلبی داشته باشید که تنها در این صورت نتیجه مطلوب می گیرید.

عزیزان و همراهان رسانه دعا شفا لطفا دقیقا و مو به مو بر این اساس عمل کنید که ان شاء الله حاجت می گیرید.

2 لیتر آب که بهش آب باران یا چاه یا زمزم اضافه شود را تهیه کرده با بدن و لباس پاک رو به قبله بر روی آب سوره فاتحه 70 بار و توحید 70 بار و فلق 70  بار و ناس 70 بار و ایت الکرسی 70 بار و آیه : و نقرئک الیوم فلا تنسی را هفت بار بخواند . هر صبح ناشتا از این آب بخورد بمدت 14 روز . 

دعا برای موفقیت کنکور و درس خواندن

این آیات را بر آب پاک با لباس پاک و با وضوء بخواند و حین خواندن انگشت سبابه دست راست در ظرف آب باشد و دهان نزدیک آب و با تمرکز بخواند .

اینم ببین:  دعا و دستور تقویت حافظه دانش آموز و کودک مهدکودکی

بسم الله الرحمن الرحیم . و قل رب زدنی علما .( آیه 114 سوره طه ). این آیه هفت بار خوانده شود

بسم الله الرحمن الرحیم .  آیه سَنُقرِئُکَ فلا تنسی ( آیه 7 سوره اعلی ) را هفت بار بخواند

بسم الله الرحمن الرحیم . لِنَجعَلَها لَکُم تَذکِرَةً و تَعیها اُذُنٌ واعیةٌ .( آیه 12 سوره حاقه ) را هفت بار بخواند .

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *