آخرین خبرها

دعا برای ازدواج زن مطلقه و بخت گشایی مجرب

دعا برای ازدواج زن مطلقه و بخت گشایی مجرب

به شما عزیزان در ادامه این مطلب از سایت دعا شفا گره گشای قوی و تجربه شده ای می آموزیم که باعث می شود اگر می خواهید مشکل ازدواج یک دختر جوان را حل کنید نتیجه لازم را کسب کرده و ان شاء الله که از سختی ها و مشکلات نیز زود تر عبور کنید.

032628730627 دعا برای ازدواج زن مطلقه و بخت گشایی مجرب
دعا برای ازدواج زن مطلقه و بخت گشایی مجرب

دعای بخت گشایی قوی,دعای بخت گشایی قوی برای پسر,دعای بخت گشایی قوی و سریع,دعای بخت گشایی قوی پسر,دعای بخت گشایی قوی ,دعاي بخت گشايي سريع,دعاي بخت گشايي تضميني,دعاي بخت گشايي مجرب,دعاي بخت گشايي فوري,دعا بخت گشايي,دعاهاي بخت گشايي

دعا برای ازدواج زن مطلقه و بخت گشایی مجرب

دو دعا را نیز زیاد بخوانید در قنوت نماز، بعد از هر نماز، در سجده یا هر وقت دیگر:
الف. «اللهم اغننی بحلالک عن حرامک و بطاعتک عن معصیتک ؛ خدایا مرا بی نیاز کن با حلالت از حرامت و با فرمانبرداریت از نافرمانیت». برخی از بزرگان توصیه کرده اند این دعا ۱۱۴ مرتبه در یک مکان مقدس مانند مسجد یا زیارتگاه خوانده شود.
ب. «ربِّ انّی لِما أنزلتَ الیّ مِن خیرٍ فقیرٌ؛ خدایا! بی تردید من به خیری که تو بر من فرو می فرستی نیازمند و محتاجم».(قصص، ۲۴) قرآن مجید می فرماید که وقتی موسی گرسنه و تنها و بی سرپناه این دعا را خواند به لطف خدای عالی حضرت شعیب دختر خود را به سوی او فرستاد و او را به دامادی برگزید.

 

بانام خدای رحمن و رحیم نیت کند و سپس اغاز غسل گیرد و قبل از نماز صبح به جا آورده و ۲۳۲ مرتبه این آیه را:
{وَ إِذا طَلَّقْتُمُ النِّساءَ فَبَلَغْنَ أَجَلَهُنَّ فَلا تَعْضُلُوهُنَّ أَنْ یَنْکِحْنَ أَزْواجَهُنَّ إِذا تَراضَوْا بَیْنَهُمْ بِالْمَعْرُوفِ ذلِکَ یُوعَظُ بِهِ مَنْ کانَ مِنْکُمْ یُؤْمِنُ بِاللَّهِ وَ الْیَوْمِ الْآخِرِ ذلِکُمْ أَزْکى‏ لَکُمْ وَ أَطْهَرُ وَ اللَّهُ یَعْلَمُ وَ أَنْتُمْ لا تَعْلَمُون}َ
قرائت نماید و به آبی بدمد و سپس بنوشد و کمی را به صورتش بپاشد و دومرتبه آنرا با گلاب و زعفران نوشته و یکی را با خود و دیگری را در منزل پنهان سازد .
در آخر نیز ذکر[ یا لطیف ]را ۱۰۰۰مرتبه قرائت نماید و در روزهای بعد ذکر [یا لطیف]را روزی ۱٢٩ مرتبه پس از نماز قرائت نماید. ان شاءالله بختش باز و مجدد ازدواج میکند و خوشبخت خواهد شد .

اینم ببین:  دعای تضمینی جهت ازدواج - دعای بخت گشایی سریع الاثر

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *