آخرین خبرها

دعای پیدا کردن کار و شغل مناسب سریع الاثر

دعای پیدا کردن کار و شغل مناسب سریع الاثر

امروز و در این مطلب از سایت دعا شفا به شما عزیزان رهگشای تجربه شده و قوی می آموزیم که سبب می شود اگر می خواهید کار و شغل مناسبی را پیدا کنید در این امر به مراتب موفق تر از گذشته باشید. متن کامل دعای پیدا کردن کار و شغل مناسب سریع الاثر را از سایت دعا شفا بخواهید.

0232083620738026 دعای پیدا کردن کار و شغل مناسب سریع الاثر
دعای پیدا کردن کار و شغل مناسب سریع الاثر

دعای پیدا کردن کار و شغل مناسب سریع الاثر,دعای یافتن شغل,دعای یافتن شغل خوب,دعا یافتن شغل,دعای برای یافتن شغل مناسب,دعای مخصوص یافتن شغل,دعا برای یافتن شغل,دعا برای یافتن شغل مناسب,دعا برای یافتن شغل مورد نظر,دعا جهت یافتن شغل,دعا جهت یافتن شغل مناسب,دعای یافتن کار خوب,دعایی برای یافتن کار خوب,دعایی برای یافتن شغل مناسب,دعا برای یافتن شغل خوب,دعا برای یافتن کار خوب,دعا جهت یافتن کار خوب,

دعای پیدا کردن کار و شغل مناسب سریع الاثر

چنانچه شخص بیکار آیه زیر را بر کاغذ نوشته و بر بازو ببندد، کار پیدا نماید و نیز برای قبول در خطبه عقد بر بازو ببندد.

قُل اِنَّ الفَضلَ بِیَدِاللهِ یُؤتیهِ مَن یَّشاءُ وَاللهُ واسِعٌ عَلیمٌ. یَختَصُّ برَحمَةِ مَن یَّشاءُ وَاللهُ ذُوالفَضلِ العَظیمِ.

(آل عمران آیات ۷۳و۷۴)    البته با تلاش کردن برای پیدا کردن کار

2- دعا برای یافتن شغل مناسب

هرکسی که شغل نداشته باشد و همه دربها بر وی بسته باشد باید روز پنجشنبه اول ماه قمری را روزه بگیرد در وقت افطار سه آیه از سوره یوسف (آیات 54 و 55 و 56 ) از وقال الملک ائتونی به ………..تا به محسنین را بخواند و بعد از نماز عشا نیز دوباره بخواند و در رختخواب هم بخواند باید با وضو باشد و صد مرتبه لا اله الا الله بگوید و صد مرتبه الله اکبر بگوید و صد مرتبه سبحان الله بگوید و صد مرتبه استغفر الله بگوید و صد مرتبه صلوات بفرستد و بخواب رود و صبح روز جمعه که از خواب بر میخیزد نیت کند که به کسی ظلم نکندو بعد از نماز صبح آن سه ایه از سوره یوسف را بنویسد ودر موم زرد عسل بگذارد و از بالای درب ورودی حیاط یا منزل خود اویزان کنددر همان هفته مقصودش حاصل است هر پیشنهادی که میشود قبول کند تا به مراد برسد.

اینم ببین:  دعای پرخیر و اسلامی برای جلب محبت و عشق

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *