آخرین خبرها

دعای پول گرفتن از بدهکار و کسب روزی در مغازه

اگر در فروشگاه و یا کاری که دارد به کسی پول قرض داده اید. اما به شما پس نمی دهد پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت دعا شفا، مرجع ادعیه و ذکر های اسلامی دعای پول گرفتن از بدهکار و کسب روزی در مغازه را بخوانید. ان شاء الله که حاجت خیر می گیرید و گره های زندگی تان باز می شود. این دعا موجب زیاد شدن روزی فروش و تجارت و کارمند ها نیز می شود.

,دعای بدهی و قرض,دعای رفع بدهی و قرض,دعای بدهی قرض,دعا برای رفع بدهی و قرض,دعای ادای قرض و بدهی,دعای پرداخت قرض و بدهی,دعای پرداخت بدهی فوری,دعای پرداخت بدهی فوری سریع الاجابه قوی,دعای گرفتن بدهی,دعا برای گرفتن بدهی

دعای-روزی-و-کسب-طلب دعای پول گرفتن از بدهکار و کسب روزی در مغازه

دعای پول گرفتن از بدهکار و کسب روزی در مغازه,دعای دادن بدهی,دعای برای رفع بدهی,دعای رفع بدهی,دعای سریع الاجابه برای رفع بدهی,دعا رفع بدهی,دعای رهایی از بدهی,دعای رهایی از قرض و بدهی,دعا برای رهایی از بدهی,دعای ادای بدهی,دعای مجرب برای ادای بدهی,دعای طلب بدهی,دعا برای طلب بدهی

مرحوم ملا زین العابدین گلپایگانی در خواب امام رضا (ع) را می بینند که به این دعا سفارش کرده اند.

برای این که از فقر خلاص شوید و به رزق و روزی زیاد دست یابید، روزی 110 مرتبه این دعا را بخوانید:

“اللّهُمَّ اغننِی بِحَلالِکَ عَن حَرامِکَ وَ بِفَضلِکَ عَمَّن سِواکَ.”

دعای پول گرفتن از بدهکار با تاثیر تضمینی

امام صادق (ع) برای رسیدن به ثروت از غیب و رفع مشکلات مالی و پس گرفتن پول از ظالم فرموده اند، بعد از نماز صبح بگویید:

اینم ببین:  دعای عظیم و سریع الاجابه پرداخت قرض و وام و بدهی

“تَوَکَّلتُ عَلَى الحَىُّ القَیّومُ الَّذى لایمَوت و الحمدللّه الذى لَم یَتَّخِذ وَلَداً و لَم یکن له شریک فى المُلک و لم یَکُن لَهُ وَلىٌُ مَنَ الذُّل و کَبِّرهُ تکبیرا اللهم اِنّى اَعوذُ بِکَ مَنَ البؤس و الفقرِ و من غَلَبَةِ الدَّینِ و السُّقمِ و اَسئَلُکَ اَن تُعینَنى عَلى اَداءِ حَقِّکَ اِلیکَ و اِلَى النّاسِ”

هر روز قبل  از افطار صدقه بدهید و بعد از نماز عشاء شب جمعه سجده کنید و در سجده بگویید :

“اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ بِوَجْهِكَ الْكَرِيمِ وَ اسْمِكَ الْعَظِيمِ وَ عَيْنِكَ الْمَاضِيَةِ أَنْ تُصَلِّيَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أَنْ‏ تَقْضِيَ‏ دَيْنِي‏ وَ تُوَسِّعَ عَلَيَّ فِي رِزْقِي”

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *