آخرین خبرها

دعای هنگام نماز – دعا هنگام سوار شدن بر وسیله نقلیه

دعای هنگام نماز – دعا هنگام سوار شدن بر وسیله نقلیه

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت دعا شفا به شما عزیزان گره گشای تجربه شده ای می آموزیم که سبب می شود اگر می خواهید نماز بخوانید قبول حضرت حق قرار گرفته و همین طور دعای دیگر نیز مناسب زمانی است که قصد دارید بر وسیله نقلیه سوار شده و به سفر بروید.

0630263028637 دعای هنگام نماز - دعا هنگام سوار شدن بر وسیله نقلیه

دعای سوار شدن ماشین,دعای سوار شدن به ماشین,دعای سوار شدن بر ماشین,دعای هنگام سوار شدن ماشین,دعا برای سوار شدن ماشین,دعا هنگام سوار شدن ماشین,دعای قبل از سوار شدن ماشین,دعای هنگام سوار شدن به ماشین

دعای هنگام نماز – دعا هنگام سوار شدن بر وسیله نقلیه

ابوحمزه ثمالی از امام سجاد علیه السلام نقل می کند که فرمودند: ای ثمالی! هنگامی که وقت نماز برسد، شیطان می آید و بر روی شانه انسان می نشیند و می گوید: آیا نام خدا را برده ای؟ اگر بگوید: بلی از او دور می شود و اگر بگوید: خیر، بر شانه او می نشیند تا اینکه نماز خوانده شود و مردم پراکنده گردند. (اشاره به آن کسانی است که در نماز «بسم الله»، نمی گویند یا آنرا آهسته می گویند.)
ابوحمزه ثمالی میگوید عرض کردم: آیا آنها قرآن نمی خوانند؟ امام سجاد علیه السلام فرمودند: چرا ولی آنچه تو فکر می کنی نیست. ای ثمالی! مراد بلند گفتن «بسم الله الرحمن الرحیم» است که شیطان را از نمازگزار دور می کند) سفینة البحار،ج1،ص196(

دعا هنگام سوار شدن
رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم: اگر انسان هنگام سوار شدن «بسم الله» بگوید، ملکی پشت سر او سوار می شود و از او محافظت می کند، تا زمانی که پیاده شود. و اگر کسی سوار شد و «بسم الله» نگفت، شیطان پشتش سوار می شود و به او می گوید: آواز بخوان. اگر گفت: من آواز ندارم و نمی توانم بخوانم، به او می گوید: مست و بی حال شو. او مست می شود، تا وقتی پیاده شود.

اینم ببین:  دستورات و دعا های رفع مشکلات گرفتاری ها و سختی های زندگی

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *