آخرین خبرها

دعای معجزه آسا برای باز شدن شانس و گره ها

امروز و در این مطلب از سایت دعا شفا می خوانیم دعای معجزه آسا برای باز شدن شانس و گره ها را که باعث می شود اگر می خواهید گره از سختی های زندگی تان باز کنید. یا این که فکر می کنید بدشانس هستید زود تر سختی ها حل شود و مشکلات پیش و روی شما نیز یک به یک رفع گردد.

,دعای باز شدن گره از کار,دعای باز شدن گره از کار سریع الاثر,دعای باز شدن گره از کارها,دعای قوی باز شدن گره از کار,دعای باز شدن گره کارها,دعا برا باز شدن گره از کار,دعا برای باز شدن گره از کارها,دعای مجرب برای باز شدن گره از کار,دعای باز شدن گره در کار,دعا به جهت باز شدن گره از کار,دعای باز شدن گره از مشکلات,دعا برای باز شدن گره از مشکلات,دعا باز شدن گره مشکلات,

 

-اسلامی-برای-خوش-شانس-شدن دعای معجزه آسا برای باز شدن شانس و گره ها

دعای معجزه آسا برای باز شدن شانس و گره ها,دعای مجرب برای باز شدن گره کار,دعا جهت باز شدن گره در کارها,دعای باز شدن گره از کار صوتی,دعای باز شدن گره مالی,دعا برای باز شدن گره مالی,دعا برای باز شدن گره در کار,دعا جهت باز شدن گره در کار,دعاي باز شدن گره كار,دعای باز شدن گره زبان,دعای باز شدن گره و طلسم,دعا برای باز شدن گره مشکلات

عزیزان این دعا ها را می توانید برای باز شدن گره های زندگی و همین طور موفقیت های بزرگ بخوانید. اگر پیش و روی خود قرعه کشی مهمی دارید این دعا نتیجه می دهد.

بعد از هر نماز بعد از بسم الله و صلوات ۱۰ مرتبه بگویید:

اینم ببین:  دعای مجرب امام جواد برای رفع مشکلات و گرفتاری 100 درصد تضمینی

«اللهم یا علی یا متعال و یاعالم بحالی و أحوالی أرسل مفاتیحک و حل أقفالی و ارزقنی برزق واسع و أنا فی مکانی یا من لا یغیب عنی و لا ینسانی اللهم أنت لها و لکل حاجة فاقضها بفضل بسم الله الرحمن الرحیم ما یفتح الله للناس من رحمته فلا ممسک لها»

دعای باز شدن گره و شانس سریع الاجابه

مسعده بن صدقه روایت می کند: دیدم امام صادق (ع) برای برخی از تاجران کوفی که به دنبال رزق و روزی هستند، این نماز را می آموخت. ایشان فرمودند: هر زمان که خواستی 2 رکعت نماز بخوان و پس از اتمام آن ذکر زیر را 3 مرتبه بگویید:

تَوَجَّهْتُ بِحَوْلِ اللَّهِ وَ قُوَّتِهِ بِلَا حَوْلٍ مِنِّی وَ لَا قُوَّهٍ وَ لَکِنْ یَا رَبِ‏ بِحَوْلِکَ‏ یَا رَبِ‏ وَ قُوَّتِکَ أَبْرَأُ إِلَیْکَ مِنَ الْحَوْلِ وَ الْقُوَّهِ إِلَّا مَا قَوَّیْتَنِی اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بَرَکَهَ هَذَا الْیَوْمِ وَ أَسْأَلُکَ بَرَکَهَ أَهْلِهِ وَ أَسْأَلُکَ أَنْ تَرْزُقَنِی مِنْ فَضْلِکَ رِزْقاً وَاسِعاً حَلَالًا طَیِّباً مُبَارَکاً تَسُوقُهُ إِلَیَّ وَ أَنَا خَافِضٌ فِی عَافِیَهٍ»

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *