آخرین خبرها

دعای مخفی و پوشیده ماندن از دشمنان سریع الاثر

دعای مخفی و پوشیده ماندن از دشمنان سریع الاثر

در این مطلب از سایت دعا شفا قصد داریم به شما عزیزان دعای مخفی و پوشیده ماندن از دشمنان سریع الاثر را شرح دهیم که باعث می شود اگر درگیر دشمن و بلا هستید زود تر از آن ها رها شده و سختی های زندگی نیز برچیده شود.

02637702382063 دعای مخفی و پوشیده ماندن از دشمنان سریع الاثر
دعای مخفی و پوشیده ماندن از دشمنان سریع الاثر

دعای مخفی و پوشیده ماندن از دشمنان سریع الاثر,دعا برای دفع شر حسودان,دعای دفع دشمن سریع,دعای نابودی دشمن سریع,دعا برای نابودی دشمن سریع,دعا برای دفع سریع دشمن,دعای سریع برای دفع دشمن,دعای سریع الاجابه برای دفع دشمن

دعای مخفی و پوشیده ماندن از دشمنان سریع الاثر

ابو نصر گوید: مولایم موسی بن جعفر علیه السلام گوید: سر کرده منصور حمله کرد. پدرم را دیدم که آرام دعا را زمزمه می کرد. سر کرده و همه ی سپاهیان همراه وی آمدند. به آن ها گفت: این دو ایستاده را گردن زنید و سرشان را جدا سازید. چنین کردند و به سوی منصور باز گشتند.
وقتی بر او وارد شدند، منصور در ظرفی که دو سر در آن بود گردن کشید؛ سر دو ماده شتر بود! این چیست؟ (سر کرده) پاسخ داد: سرورم! با شتاب بسیار، به خانه ای که جعفر بن محمد در آن بود وارد شدم. سرم گیج شد و پیش روی خود را ندیدم. اندام دو نفر ایستاده به نظرم آمد و پنداشتم جعفر و موسی علیه السلام اند. سر ایشان را از تن جدا ساختم! منصور گفت: این را پنهان بدار. من نیز – تا وقتی که او زنده بود – به کسی نگفتم.
ربیع گوید: از موسی بن جعفر علیه السلام دعا را خواستم. فرمود: من از پدرم آن را خواستم. فرمود: این دعای حجاب بود:
بسم الله الرحمان الرحیم، و اذا قرات القرآن جعلنا بینک و بین الذین لا یومنون بالاخره حجاباً مستوراً، و جعلنا علی قلوبهم اکنه ان یفقهوه و فی آذانهم و قراً، و اذا ذکرت ربک فی القرآن وحده ولوا علی أدبارهم نفوراً.
اللهم انی أسألک بالاسم الذی به تحییی و تمیت و ترزق و تعطی و تمنع یا ذاالجلال و الاکرم.
اللهم من أرادنا بسوء من جمیع خلقک فأعم عنا عینه و اصمم عنا سمعه و اشغل عنا قلبه، و اغلل عنا یده و اصرف عنا کیده، و خذه من بین یدیه و من خلفه و عن یمینه و عن شماله و من تحته و من فوقه، یا ذالجلال و الاکرام.
(حضرت) موسی بن جعفر علیه السلام فرمود: پدرم که درود خدا بر او باد فرمود: این دعای پوشیده ماندن از دید همه ی دشمنان است.

اینم ببین:  دعایی سریع الاجابه و قوی برای تضمین هفت چیز

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *