آخرین خبرها

دعای محبت زن و شوهری که سرد هستند مجرب

دعای محبت زن و شوهری که سرد هستند مجرب را مثل همیشه به شما عزیزان از سایت دعا شفا معرفی می کنیم. ان شاء الله که با خواندن آن اختلاف میان و شما و همسرتان حل می شود. اگر شوهرتان نسبت به شما سرد شده است. حس می کنید که خیانت می کند و یا این که توجهش جلب زندگی اش نیست این دعا حاجت می دهد و گره گشا است.

,دعای عشق و محبت,دعای عشق و محبت قوی,دعای عشق و محبت فوری,دعای عشق و محبت از راه دور,دعای عشق و محبت بین دو نفر,دعای عشق و محبت قوی از راه دور,دعاي عشق و محبت,دعای عشق و محبت زلیخا,دعای عشق و محبت شوهر به زن,دعای عشق و محبت ابدی,دعای عشق و عاشقی,دعا عشق و عاشقی,دعا عشق عاشقی,دعاهای عشق و عاشقی

دعای-مهر-و-محبت-مرد-و-زن دعای محبت زن و شوهری که سرد هستند مجرب

دعای محبت زن و شوهری که سرد هستند مجرب,دعا طلسم عشق و عاشقی,دعای عشق و علاقه,دعای عشق و علاقه بین زن و شوهر,دعای عشق و علاقه مرد به زن,دعای عشق و علاقه شدید از راه دور,دعای عشق و علاقه بین دو نفر,دعای عشق و علاقه از راه دور,دعای افزایش عشق و علاقه,دعای عشق دیوانه وار و زبان بند,دعای عشق دیوانه وار زن,

دعای محبت زن و شوهری سرد سریع الاجابه

جهت باطل کردن سحر سوره توحید را بر بازوی راست و کافرون را بر بازوی چپ و فلق را بر ران راست و ناس را بر ران چپ ببندد.
و جهت ابطال روز یکشنبه سوره مزمل را بنویسد و بخواند.
اگر در خانه ای سحر است ولی موضع ان معلوم نیست سوره تکویر را 3روز روزی 7بار بخواند خداوند سحرراظاهر کرد.
واما کار دیگه
4قل(توحید-ناس-فلق-کافرون)وایه الکرسی را هرکدام 41 مرتبه در مقداری اب بخواند و به سر و روی خود بپاشد و یادر حمام رفته و مثل غسل بر سر رسزد و از ان اب خورد و به اب وضویشان مخلوط کند.

اینم ببین:  دعای ایجاد محبت و دوستی و جلب علاقه مجرب

با این دعا با جلب محبت معشوق به مراد خود دست می یابد.

« اللَّهُمَّ إِنِّي أَطَعْتُكَ فِي أَحَبِّ الْأَشْيَاءِ إِلَيْكَ وَ هُوَ التَّوْحِيدُ وَ لَمْ أَعْصِكَ فِي أَبْغَضِ الْأَشْيَاءِ إِلَيْكَ وَ هُوَ الْكُفْرُ فَاغْفِرْ لِي مَا بَيْنَهُمَا يَا مَنْ إِلَيْهِ مَفَرِّي آمِنِّي مِمَّا فَزِعْتُ مِنْهُ إِلَيْكَ اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِيَ الْكَثِيرَ مِنْ مَعَاصِيكَ وَ اقْبَلْ مِنِّي الْيَسِيرَ مِنْ طَاعَتِكَ يَا عُدَّتِي دُونَ الْعُدَدِ وَ يَا رَجَائِي وَ الْمُعْتَمَدَ وَ يَا كَهْفِي وَ السَّنَدَ وَ يَا وَاحِدُ يَا أَحَدُ يَا قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ اللَّهُ الصَّمَدُ لَمْ يَلِدْ وَ لَمْ يُوْلَدْ وَ لَمْ يَكُنْ لَهُ كُفُوا أَحَدٌ »

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *