آخرین خبرها

دعای مجرب پیدا کردن گم شده در شهر دور مجرب

اگر می خواهید کسی که از شما دور است را پیدا کنید. پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت دعا شفا دعای مجرب پیدا کردن گم شده در شهر دور مجرب را بخوانید. ان شاء الله که زود تر مشکل شما حل می شود و حاجت برایتان حاصل خواهد شد.

علاوه بر آن، این دعا موجب می شود که گم شده شما حتی از شهر و دیار دور پیدا شود.

دعای گمشده طلا,دعای گمشده گنج های معنوی,دعای گمشده بهجت,دعای گمشده وسایل,دعای گمشده در مفاتیح,دعای گمشده مال,دعای گمشده اصبحت,دعاي گمشده,دعا گمشده,دعای گم شده,دعا برای گم شده,دعا چیزی گم شده,دعا برا گم شده,دعای چیزی گم شده,دعای اشیای گم شده,دعای اشیا گم شده,دعای پیداشدن گم شده,دعای چیز گم شده,دعای چیزی که گم شده

دعای-گم-شده دعای مجرب پیدا کردن گم شده در شهر دور مجرب

دعای مجرب پیدا کردن گم شده در شهر دور مجرب,دعا برای چیزی گم شده,دعا برای چیز گم شده,دعای پیدا شدن چیز گم شده,دعای برای چیزی که گم شده,دعای برای چیز گم شده,دعا برا چیز گم شده,دعاي اشياي گم شده,دعا برای اشیای گم شده,دعای مخصوص اشیا گم شده,دعای یافتن اشیا گم شده,

دعای پیدا کردن گم شده تجربه شده

مداومت بر این اذکار برای یافتن گم شده بسیار مفید است . ان شاءالله۱ حضرت امام رضا عليه السلام مي‌فرمايند : براى يافتن و پيدا كردن گم شده بگويد:

و عنده مفاتح الغيب لايعلمها الا هو و يعلم ما فى البر و البحر و ما تسقط من ورقه الا يعلمها و لا حبه فى ظلمات الارض و لا رطب و لا يابس الا فى كتاب مبين اللهم انك تهدى من الضلاله و تنجى من العمى و ترد الضاله صل على محمد و آله و اغفر لى و رد ضالتى و صل على محمد و آله و سلم .

اینم ببین:  دعا های مجرب قرآنی برای آرامش قبل از خواب پرخیر

دعا براي يافتن مال يا حيوان گم شده :

حضرت صادق عليه السلام فرمود: هرگاه از كسى مالى يا حيوانى گم شود اين دعا را بخواند:

اللهم انك اله من فى السماء و اله من فى الارض و عدل فيهما و انت الهادى من الضلاله و ترد الضاله رد على ضالتى من رزقك و عطيتك اللهم لاتفتن بها مومنا و لا تغن بها كافرا اللهم صل على محمد عبدك و رسولك و على اهل بيته.

مداومت بر این اذکار برای یافتن گم شده بسیار مفید است.

درباره‌ی مدیر مرادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *