آخرین خبرها

دعای مجرب پیدا شدن کار – ذکر گشایش کار و برآورده شدن حاجت

در این بخش از سایت دعا شفا دعای مجرب پیدا شدن کار – ذکر گشایش کار و برآورده شدن حاجت را برای شما برادران و خواهران گرامی قرار دادیم . این دعا و دستورالعمل و نسخه از بهترین و مجرب ترین ادعیه و دستورات قرآنی برای یافتن و پیدا کردن کار و شغل خوب و مناسب و گشایش در کارها و رفع مشکلات و روا شدن حاجت و خواسته می باشد .

دعای-مجرب-پیدا-شدن-کار-ذکر-گشایش-کار-و-برآورده-شدن-حاجت دعای مجرب پیدا شدن کار - ذکر گشایش کار و برآورده شدن حاجت

دعای مجرب پیدا شدن کار – ذکر گشایش کار و برآورده شدن حاجت,دعای قوی پیدا شدن کار,دعای قرآنی گشایش کار,دعای تضمینی یافتن کار و شغل,دعای سریع الاجابه کارگشایی,دعای گرفتن حاجت

اولین پنجشنبه ماه قمری را به نیت پیدا شدن و گشایش کار روزه بگیرد. قبل از افطار کردن آیات 50 تا 56 سوره یوسف را بخواند و بعد از نماز عشا همان شب دوباره این هفت آیه را بخواند.

هنگام خواب هم یه بار دیگر هفت آیه سوره یوسف را بخواند و بعد از خواندن ذکرهای فوق را هر کدام صد بار بگوید: (صد مرتبه لا اله الا الله) و (صد مرتبه الله اکبر) و (صد مرتبه سبحان الله) و (صد مرتبه استغفرالله) و (صد مرتبه صلوات)

سپس بخوابد

صبح روز جمعه بعد از نماز صبح این هفت آیه را در کاغذی بنویسد. کاغذ یا سفید یا زرد، مرکب یا جوهر مشکی یا آب زعفران و سپس بعد از نوشتن نیت کند که بر هیچ کسی ظلم نکن و دروغ نگوید و بعد آیه نوشته شده را در بیرون دروازه (بیرون در خانه نه) و در بالای در آویزان کند (یا آویزان کن یا در لای دیوار یا در قرار بده. در هنگام روزه و در هنگام نوشتن و خواندن آیه سعی کن دائم الوضو باشد،عطر به خود بزند و جامه پاک بپوشد.”

اینم ببین:  دعای سریع الاجابه امام علی در مفاتیح الجنان برای حاجت روایی سریع

یکی از دوستان به این صورت حاجت گرفته

**************************************

منبع : سایت دعا شفا سایت مرجع ذکر و دعا و آیات قرآنی

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *