آخرین خبرها

دعای مجرب و پرخیر و برکت برای آسان شدن سختی ها

دعای مجرب و پرخیر و برکت برای آسان شدن سختی ها

اگر می خواهید در زندگی سختی های کم تری را تجربه کنید و از وضعیت سخت رها شوید، حتما دعای مجرب و پرخیر و برکت برای آسان شدن سختی ها را بخوانید؛ قطعا اگر به خداوند بزرگ و متعال ایمان قلبی داشته باشیم مسیر سختی های زندگی مان زود تر به آسانی تبدیل می شود، شما عزیزان می توانید برای دفع تمامی مشکلات و گرفتاری های زندگی خود این دعا را بخوانید.

73860736027962073 دعای مجرب و پرخیر و برکت برای آسان شدن سختی ها
دعای مجرب و پرخیر و برکت برای آسان شدن سختی ها

دعای مجرب و پرخیر و برکت برای آسان شدن سختی ها,دعای رهایی از سختیها,دعا برای رهایی از سختی,دعا برای رهایی از سختیها,دعای رفع گرفتاری,دعای رفع گرفتاری مالی,دعای رفع گرفتاری و مشکلات,دعای رفع گرفتاری و تهمت,دعای رفع گرفتاری سخت,دعای رفع گرفتاری شدید,دعای رفع گرفتاری سریع,دعای رفع گرفتاری از حضرت علی,دعای رفع گرفتاری و گشایش کار,دعای رفع گرفتاری و بلا,دعای رفع گرفتاری فوری,دعای رفع گرفتاری سریع الاجابه,دعای رفع گرفتاری صوتی,دعای پر خیر و برکت برای رهایی از مشکلات و گرفتاری ها,

دعای مجرب و پرخیر و برکت برای آسان شدن سختی ها

«اللهم ربنا و رب کل شیی ء منزل التوراة و الانجیل و الفرقان، فالق الحب و النوی، اعوذ بک من شر کل دابة أنت آخذ بناصیتها، انت الاول فلیس شیی ء و انت الآخر فلیس بعدک شیی ء و أنت الظاهر فلیس فوقک شیی ء و أنت الباطن فلیس دونک شیی ء صل علی محمد و علی اهل بیته علیه و علیهم السلام، و اقض عنی الدین و اغننی من الفقر و یسر لی کل الامر یا ارحم الراحمین». (20)

اینم ببین:  دعا برای رهایی از گرفتاری ها و مشکلات زندگی روزمره

بار خدایا! ای آفریدگار ما و پروردگارا همه چیز، ای نازل کننده تورات و انجیل و قرآن، ای شکافنده دانه و هسته! از شر هر جنبنده ای که فرمان آن به دست توست، به تو پناهنده می شوم.

تو اول هستی و پیش از تو هیچ موجودی نبوده، و تو آخرین خواهی بود و بعد از تو چیزی باقی نمی ماند، و تو آشکاری و برتر و بالاتر از تو چیزی نیست، و تو باطن همه جهان هستی و به جز تو مؤثری در عالم نیست، بر محمد و خاندانش درود فرست، و قرض مرا تسویه نما، و مرا از بی چیزی و تهی دستی نجات بخش، و همه امور را بر من آسان گردان، ای بخشنده ترین بخشندگان!

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *