آخرین خبرها

دعای مجرب در امان ماندن از حسود سریع الاثر

امروز و در این مطلب از سایت دعا شفا قصد داریم به شما عزیزان دعای مجرب در امان ماندن از حسود سریع الاثر را بیاموزیم که سبب می شود اگر شخصی منفی در اطراف شماست و شما را آزار می دهد از او رها شده و مشکلات شما نیز یک به یک حل گردد. متن کامل این دعا را حالا در ادامه بیاموزید که ان شاء الله سریع تر حاجت می گیرید.

03602836208 دعای مجرب در امان ماندن از حسود سریع الاثر

دعای حسادت,دعاي حسادت,دعای رفع حسادت,دعای ضد حسادت,دعاي رفع حسادت,دعای برای حسادت,دعای رفع حس حسادت,دعای دوری از حسادت,دعای برای رفع حسادت,دعای جلوگیری از حسادت,دعای حسادت نکردن,دعای دوری از چشم حسود,دعا برای درمان حسادت,دعا برای رفع حسود,دعا برای رفع کینه و حسادت,دعا برای رفع حسادت نی نی سایت,دعا برای جلوگیری از حسادت

دعای مجرب در امان ماندن از حسود سریع الاثر

یکی از دعاهایی که ممکن است تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد این است که درون یک کاغذ سفید بدون خط دعاهای زیر را بنویسد و همیشه همراه خود داشته باشد.

تا از تمام بلاها و خطراتی که او را تهدید می‌کند در امان باشد و همواره با وضو باشد.

۱ مرتبه آیت الکرسی

۱ مرتبه سوره توحید

یک مرتبه سوره فلق و ناس

۱ مرتبه ذکر لاحول ولا قوه الا بالله العلی و العظیم

۱ مرتبه صلوات

یا حسیب و یا قابض یا جبار یا قهار یا فتاح توکلت الله امنت بالله

اسامی ۱۴ معصوم

 

الهی به حق اسماء بزرگت و به حق یا حسیب و یا قابض یا جبار یا قهار یا فتاح و به حق محمد و خاندان بزرگ او (در اینجا باید چهارده معصوم نام برده شود) مرا از شر حسودان و بدگویان در امان نگهدار.

اینم ببین:  دعا برای رفع مشکل نازایی و بچه دار شدن قوی

 

یکی از اعمالی که بسیار مجرب بوده و در برابر حسودان و بدگویان شما را در امان نگه می‌دارد این است که اعمال زیر را به ترتیب و با دقت انجام دهید.

بهتر است در ابتدای روز خود غسل کنید.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *