آخرین خبرها

دعای مجرب خروج از خانه سریع الاثر

در یکی دیگر از عناوین و مطالب سایت دعا شفا قصد داریم به شما عزیزان رهگشا و گره گشای اسلامی بیاموزیم که البته در کتب دینی با نام دعای مجرب خروج از خانه سریع الاثر شناخته می شود. این دعا سبب می شود مشکلات رها دفع کنید.

02360687 دعای مجرب خروج از خانه سریع الاثر

دعای خروج از خانه برای سفر,دعا برای خروج جن از خانه,بهترین دعا هنگام خروج از خانه,دعا هنگام خروج از خانه,دعا به هنگام خروج از خانه

دعای مجرب خروج از خانه سریع الاثر

از پیامبر عزیز اسلام صلی علیه و آله آمده : خدا مرا به همسایه سفارش کرد ، در حدى که گمان بردم از من ارث مىیبرد !

امام صادق علیه‏السلام فرمود : کسى که وقت خروج از منزل ، ده بار « قل هو اللّه » را بخواند در حفظ و مراقبت خداست تا برگردد .

امام رضا علیه‏السلام میفرماید : پدرم هرگاه از منزل خارج مىیشد ، میگفت :

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ خَرَجْتُ بِحَوْلِ اللّهِ وَقُوَّتِهِ لا بِحَوْلٍ مِنّى وَلاَ قُوَّتی بَلْ بِحَوْلِکَ وَقُوَّتِکَ یا رَبِّ مُتَعَرَّضا لِرِزْقِکَ فَأْتِنی بِهِ فی عافِیَةٍ.

به نام خدا که رحمتش بسیار و مهربانی هایش همیشگى است ، خارج شدم به قوت و نیروى خداوند نه به قدرت و نیروى خویش بلکه به قدرت و نیروى تو اى پروردگارم روزی ات را خواستارم ، آن را در همین عافیت به من عنایت کن. امام رضا علیه‏السلام از پدرش از حضرت صادق علیه‏السلام نقل مى‏کند :

هرگاه از منزلت بیرون رفتى بگو :

بِسْمِ اللّهِ تَوَکَّلْتُ عَلَى اللّهِ ما شاءَ اللّهُ لا قُوَّةَ إلاّ بِاللّهِ اللّهُمَّ إِنّی أَسْئَلُکَ خَیْرَ ما خَرَجْتُ لَهُ وَأَعُوذُ بِکَ مِنْ شَرِّ ما خَرَجْتُ إِلَیْهِ ، اللّهُمَّ وَسِّعْ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَأَتِمَّ عَلَیَّ نِعْمَتَکَ وَاسْتَعْمِلْنی فی طاعَتِکَ وَاجْعَلْنی راغِبا فیما عِنْدَکَ وَتَوَفَّنی فی سَبیلِکَ وَعَلى مِلَّتِکَ وَمِلَّةِ رَسُولِک .

اینم ببین:  دعا های مجرب هنگام انجام کار های روزمره

به نام خدا ، توکل کردم بر خداوند ، آنچه خدا خواهد ، جنبش و نیرویى نیست مگر به خداوند ، خداوندا ! خیر آنچه به خاطرش از خانه بیرون شدم از تو می خواهم و از شرّ آنچه به خاطرش بیرون آمدم به تو پناه می آورم . خداوندا !
از فضیلت بر من وسعت بخش و نعمتت را بر من کامل کن و مرا در طاعتت به کار گیر و اشتیاقم را در آنچه نزد توست قرار ده و مرا بر آیینت و آیین رسولت بمیران .

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *