آخرین خبرها

دعای مجرب برای رسیدن به آرامش و رفع نگرانی ها

دعای مجرب برای رسیدن به آرامش و رفع نگرانی ها

امروز قصد داریم به شما عزیزان دعای پرخیر و تجربه شده ای شرح دهیم که باعث می شود به آرامش برسید، از استرس، سختی ها و مشکلات عبور کنید و زندگی تان عاری از هر گونه دغدغه منفی گردد، متن کامل دعای مجرب برای رسیدن به آرامش و رفع نگرانی ها را در ادامه بخوانید که قطعا حاجت می گیرید.

0726387063782607 دعای مجرب برای رسیدن به آرامش و رفع نگرانی ها
دعای مجرب برای رسیدن به آرامش و رفع نگرانی ها

دعای مجرب برای رسیدن به آرامش و رفع نگرانی ها,دعای دلشوره,دعای دلشوره انداختن,دعای دلشوره و استرس,دعای دلشوره گرفتن معشوق,دعاي دلشوره معشوق,دعاي دلشوره,دعای رفع دلشوره,دعای رفع دلشوره و ترس,دعای رفع دلشوره و اضطراب,دعای رفع دلشوره و نگرانی,دعا برای دلشوره انداختن معشوق,دعا برای دلشوره انداختن,دعا برای دلشوره انداختن شوهر,دعای رفع دلشوره و استرس,دعا برای دلشوره و استرس,دعا برای رفع دلشوره و استرس,دعا جهت رفع دلشوره و استرس,دعا برای دلشوره معشوق,دعای دلشوره و اضطراب,دعاي رفع دلشوره,

دعای مجرب برای رسیدن به آرامش و رفع نگرانی ها

برای افزایش حوصله و صبر خود هرشب قبل از خواب سوره مبارکه عنکبوت را قرائت کنید. هم چنین امام صادق ( ع) در روایتی فرموده است که در شگفتم برای فردی که از ۴ چیز می ترسد ، چگونه به ۴ کلمه پناه نمی برد! فردی که ترس بر او غلبه کرده است به ذکر ” حسبنا الله و نعم الوکیل” سوره آل عمران آیه ۱۷۱ پناه ببرد. افراد اندوهگین به ذکر ” لا اله انت سبحانک انی کنت من الظالمین ” سوره مبارکه انبیا آیه ۸۷ پناه ببرند. افرادی که مورد حیله و مکر قرار گرفته اند به ذکر” افوض امری الی الله ، ان الله بصیر بالعباد” سوره مبارکه غافر آیه ۴۴ پناه ببرند. برای کسانی که خواستار دنیا و زیبایی های دنیا هستند بهتر است به ذکر ” ماشاءالله لاحول و لاقوه الا بالله” سوره مبارکه کهف آیه ۳۹ پناه ببرند.

اینم ببین:  دعای دفع هول و ترس - رفع بلا و بیماری

بی شک همه ما انسان ها در بسیاری از اوقات زندگی خود دچار اضطراب و نگرانی می شویم و به همین جهت لازم است تا بدانیم در این شرایط باید چه کنیم. امید است با خواندن آموزه های دینی و دعاهای گفته شده آرامش و رفع دلشوره و نگرانی به عنصری جاویدان و همیشگی در زندگیتان تبدیل گردد.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *