آخرین خبرها

دعای مجرب برای جلب محبت دختر و زیاد شدن علاقه

اگر می خواهید محبت دختری را به خود افزایش دهید، طوری که سبب جلب شده و به شما علاقه مند شود. پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت دعا شفا. دعای مجرب برای جلب محبت دختر و زیاد شدن علاقه را بخوانید.

این دعا سریع الاثر است و سبب رفع تمامی مشکلات میان دختران و پسران مجردی می شود که می خواهند با هم ازدواج کنند.

,دعای محبت دختر به پسر,دعای افزایش محبت دختر به پسر,دعا برای محبت دختر به پسر,دعای جلب محبت پسر به دختر,دعای محبت دختر نسبت به پسر,دعای محبت پسر به دختر از راه دور

دعای-جلب-محبت-دختر-برای-ازدواج دعای مجرب برای جلب محبت دختر و زیاد شدن علاقه

دعای مجرب برای جلب محبت دختر و زیاد شدن علاقه,دعای جلب محبت دختر از راه دور,دعای جلب محبت دختر به پدر,دعا جلب محبت دختر,دعای محبت شدید پسر به دختر,دعای مهر محبت پسر به دختر,دعای محبت دختر به مادر,دعای محبت فرزند دختر به مادر,دعا برای محبت دختر به مادر,دعای محبت شدید مادر به دختر,دعای محبت دختر و پسر,دعای محبت بین دختر و پسر,دعای افزایش محبت بین دختر و پسر

اگر دختری را دوست دارید و قصد عاشق کردن آن دختر را دارید. دعای عاشق کردن دختر که در زیر آمده است را در حالیکه به سمت وی نگاه می کنید 3 مرتبه تکرار کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم. وَمِنَ النَّاسِ مَن يَتَّخِذُ مِن دُونِ اللَّهِ أَندَادًا يُحِبُّونَهُمْ كَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِينَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِّلَّهِ وَلَوْ يَرَى الَّذِينَ ظَلَمُوا إِذْ يَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًا وَأَنَّ اللَّهَ شَدِيدُ الْعَذَابِ.

 

اگر کسی میخواهد دل دختری را بدست آورد و به دنبال دعای عاشق کردن دختر است می تواند از طلسم جذب دختر استفاده کند. به این صورت که اسم معظم « الحلیم » را 110 مرتبه روی تکه ای کاغذ بنویسد و آن را به آب روان بیندازد تا بتواند دختر را به سمت خودش جذب کند.

اینم ببین:  روش دعای اسلامی برای جلب محبت و عاشق کردن اشخاص

دعا برای جلب محبت و علاقه

هر عزیری که می خواهد محبت دختر دیگری را بدست آورده و قلب او را نسبت به خودش جل کند پیشنهاد می کنیم که این دعا را به مدت 7 روز و هر روز 33 مرتبه بخواند .

بسم الله الرحمن الرحیم سخرلی فلان ابن فلان الحمدلله رب العالمین یا رقیب سخرلی قلبه الرحمان الرحیم یا ودود سخرلی فلان ابن فلان مالک یوم الدین یا رقیب سخرلی قلبه ایاک نعبد و ایاک نستعین یا ودود سخرلی فلان بن فلان اهدنا الصراط المستقیم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان صراط الذین انعمت علیهم یا ودود سخرلی فلان بن فلان غیرالمغضوب علیهم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان و لاالضالین یا ودود سخرلی فلان بن فلان

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *