آخرین خبرها

دعای مجرب برای بخت گشایی – گشایش بخت و ازدواج

 دعای مجرب برای بخت گشایی – گشایش بخت و ازدواج

-بخت-گشایی-150x150 دعای مجرب برای بخت گشایی – گشایش بخت و ازدواج
دعای مجرب برای بخت گشایی – گشایش بخت و ازدواج

برای گشایش بخت (بخت ازدواج دختر یا پسر) ، سوره مبارکه احزاب را در کاغذ بدون خط (بهتر است صبح جمعه و پس از اذان صبح باشد) بنویسد و کاغذ را در موم زرد عسل بپیچد و سپس آنرا در محل زندگیش مخفیانه دفن نماید و کسی را از آن آگاه نکند ، بزودی بختش گشایش خواهد یافت. این نسخه ای مجرب است.

 

دعایی مجرب برای بخت گشایی دختران

برای گشایش بخت دختر، در ابتدا دو رکعت نماز حاجت بخواند و پس از اتمام نماز ، قبل از اینکه از جایش بلند شود ، یکصد مرتبه ذکر شریف یا لطیف را بخواند و سپس از خداوند متعال درخواست کند که شوهر خوبی نصیبش نماید. مجرب است.

دعای مجرب بخت گشایی و کارگشایی

برای گشایش بخت و کارگشایی ، دعای شریف ذیل را صبح روز جمعه در کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران بنویسد و در آب ساده حل کند و بنوشد :

«وَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلا اَصْحابَ الْقَرْیَهِ اِذْ جائَهَا الْمُرْسَلوُنْ»

 

دستورالعملی برای زباد شدن خواستگار و بخت گشایی

اگر مشکل ازدواج دارد یا خواستگار ندارد ، روزانه آیات ۳۲ الی ۴۰ سوره مبارکه نور را با وضو بخواند . اگر بر این عمل مداومت ورزد حتما خواستگارش زیاد خواهد شد و ازدواجش نیک خواهد بود.

 

بخت گشایی آسان و فوری برای دختران
برای ازدواج فوری و سریع و نیک ، دعای قرآنی شریف ذیل را بنویسد و برگردن بیاویزد. به اذن خداوند تبارک و تعالی بزودی ازدواج خواهد نمود :

اینم ببین:  آموزش بخت گشایی قوی برای گشایش بخت و ازدواج سریع بسیار مجرب

 بسم الله الرحمن الرحیم وَ مِن کُلّ شَئ ٍ خَلَقنا زَوجَین ِ لَعَلَّکُم تَذکرونَ اللهم بِحَقِّ قَولُکَ هذا وَ بِحَقِّ محمدٍ و آلِهِ تَرزُق هذه المَرءَهَ زَوجاً مُوافِقاً غَیرَ مُخالفٍ بِحَقِّ محمدٍ و آله اجمعین

*****

دعای مجرب برای بخت گشایی – گشایش بخت و ازدواج , ابطال طلسم بخت , بخت گشایی مجرب و فوری , شکستن طلسم بخت , باطل طلسم بخت گشا , طلسم شکن بخت , دعای شکستن طلسم ازدواج , رفع طلسم بخت , باطل کردن طلسم ازدواج , دعای بخت گشایی سریع و مجرب , دعای بخت گشایی پسران , دعای بخت گشایی دختر و پسر , دعای باز شدن بخت و اقبال , دعای بخت گشایی فوری و مجرب

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *