آخرین خبرها

دعای مجرب ایجاد مهر و محبت عمیق و قوی

امروز و در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت دعا شفا به شما عزیزان راهگشای اسلامی می آموزیم که البته با نام دعای مجرب ایجاد مهر و محبت عمیق و قوی شناخته می شود و اگر می خواهید از سختی ها عبور کنید این دعا می تواند نتیجه دهد. متن کامل این دعا را در ادامه بخوانید.

028632073627 دعای مجرب ایجاد مهر و محبت عمیق و قوی

دعای محبت پسر به مادر,دعا محبت پسر به مادر,دعا برای محبت پسر به مادر,دعای محبت فرزند پسر به مادر,دعای مهر محبت پسر به مادر,دعای محبت پسر به پدر و مادر,دعا برای جلب محبت پسر به مادر,دعای محبت پسر به دختر,دعای محبت پسر به دختر از راه دور,دعای افزایش محبت پسر به دختر

دعای مجرب ایجاد مهر و محبت عمیق و قوی

اگر این مهر و محبت ایجاد فعل حرام کند یا نیت عامل انجام فعل حرامی باشد دستور بی نتیجه خواهد بود و ضرر و خسران گریبان گیر وی خواهد شد و تنها در امر حلال کاربرد دارد.
برای انجام این دستور ابتدا وضو گرفته و یک لیوان گلاب تهیه می کنید و سپس ۲ رکعت نماز (مانند نماز صبح ) برای موکل و ملائک خود و موکلین و خدام و ملائک آیات بخوانید بعد از اتمام سلام نماز لیوان گلاب را در مقابل دهان گرفته و ۷ مرتبه چهار قل ، ۱ مرتبه آیت الکرسی تا علی العظیم ، ۳ آیه آخر سوره حشر را می خوانید و پس از آن ۵۳۰ مرتبه صلوات حضرت فاطمه س بعد از آن۷ مرتبه دعای زیر را می خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

اینم ببین:  دعای تسخیر دل برای ازدواج – دعا برای نفوذ در قلب معشوق از راه دور

لا اله الا الله الحلیم الکریم

لا اله الا الله العلی العظیم

سبحان رب السموات السبع و رب الارضین السبع و ما بینهن و رب العرش
العظیم و الحمد لله رب العالمین و سلام علی المرسلین
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم نَوِّر ظاهری بطاعتک و باطنی بمَحَبَتِک و قَلبی بمعرفتک
و روحی بمشاهدتک و سِرّی باستقلال اتصال حضرتک یا ذاالجلال و الاکرام

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *