آخرین خبرها

دعای قوی و مجرب برای گشایش بخت دختران

دعای قوی و مجرب برای گشایش بخت دختران

به شما عزیزان در یکی دیگر از پست ها، مطالب و عناوین سایت دعا شفا گره گشای اسلامی و قوی شرح می دهیم که باعث می شود از مشکلات ازدواج رها شوید و اگر دختری دم بخت است مشکل ازدواج او نیز حل گردد.

متن کامل دعای قوی و مجرب برای گشایش بخت دختران را در ادامه بخوانید.

0236782607386207 دعای قوی و مجرب برای گشایش بخت دختران
دعای قوی و مجرب برای گشایش بخت دختران

دعای قوی و مجرب برای گشایش بخت دختران,دعای بخت گشایی,دعای بخت گشایی سریع دختر,دعای بخت گشایی قوی,دعای بخت گشایی سریع,دعای بخت گشایی سریع و قوی,دعای بخت گشایی پسران,دعای بخت گشایی مجرب,دعای بخت گشایی پرخیر و قوی,دعای بخت گشایی دختر مجرد,دعای بخت گشایی زن بیوه,دعای بخت گشایی سریع دختر سریع التاثیر و مجرب,دعا بخت گشایی سریع دختر,دعا برای بخت گشایی سریع دختر,دعا جهت بخت گشایی سریع دختر,دعای سریع الاجابه برای بخت گشایی دختر,

دعای قوی و مجرب برای گشایش بخت دختران

سوی قبله در زمان سعد و مکان پاک در روز جمعه و یا روز دوشنبه، سوره مبارکه الرحمن را در کاغذ کاهی بدون خط بنویسد .

در پایان نام آن دختر و نام مادرش را نوشته و در ادامه آن دعای شریف ذیل را بنویسد:

جماعه الرجال سلبت عقولکم فلانه کسلب التمره من شجرتها و الحـبّه من اکمامها و القیت علکیم محبه منّی و عطفا و حناناً و عشقاً و تهییجاً لاطاقه لکـم بالـجلـوس و لا بالعقود حتی یتزوجّها احدٌ منکم و ابطلت تعطیلها و بان تزویجها یا هلعالافیه حوکوا الازواج الروحانیّه الساکنه فی قلوب الا جنبیین فینظروا الی فلانه(نام آن دختر خانم).

اینم ببین:  دعا های تسخیر قلب و جلب شخص سریع الاجابه و پرخیر

بعد از نگارش دعا، به تعداد٧ مرتبه آیات ٨۱و٨٢ سوره یونس را بر آن دختر بخواند و سپس هر دو آیات مذکور را بنویسد در ظرفی پاک و با آب بشوید و غسل کند با آب آن ظرف در روز یکشنبه. با این دستورالعمل حتما به اذن خداوند تبارک و تعالی در همان هفته خواستگار خواهد آمد. ان شاءالله .

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *