آخرین خبرها

دعای قوی و تجربه شده برای کسب رزق و موفقیت مالی

دعای قوی و تجربه شده برای کسب رزق و موفقیت مالی

در این پست به شما عزیزان دعایی تجربه شده می آموزیم که باعث می شود زود تر به حاجات و خواسته ها رسیده از سختی ها و تلخی ها نیز عبور کنید، متن کامل دعای قوی و تجربه شده برای کسب رزق و موفقیت مالی را بخوانید که به لطف خداوند بزرگ و متعال عاقبت خوشی نصیبتان می گردد.

063283627086 دعای قوی و تجربه شده برای کسب رزق و موفقیت مالی
دعای قوی و تجربه شده برای کسب رزق و موفقیت مالی

دعای قوی و تجربه شده برای کسب رزق و موفقیت مالی,دعای رزق و روزی,دعای رزق و روزی مغازه,دعای رزق و روزی زیاد,دعای رزق و روزی صوتی,دعای رزق و روزی روی نعل اسب,دعای رزق و روزی قوی,دعای رزق و روزی در مفاتیح,دعای رزق و روزی در مغازه,دعای رزق و روزی روی انگشتر,دعای رزق و روزی سریع,دعای رزق و روزی مغازه صوتی,دعاي رزق و روزی مغازه,دعای رزق و روزی مغازه سریع التاثیر و قوی,دعای رزق و روزی مغازه پوشاک,دانلود دعای رزق و روزی مغازه,دعاي رزق و روزي براي مغازه,دعای گشایش رزق و روزی مغازه,دعای رزق و روزی فراوان مغازه,دعای رزق وروزی قوی,دعای رزق وروزی قوی صوتی

دعای قوی و تجربه شده برای کسب رزق و موفقیت مالی

وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکِّلْ عَلَی الله فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرا.

امام صادق علیه‌السلام فرمودند: کسی که صد بار لا اله الا الله الملک الحق المبین بگوید، خدای عزیز غائب او را از فقر پناه داده و وحشت قبرش (یا ترس از برونفکنی) را از بین می‌برد، بی نیازی را به دست آورده و در بهشت را کوبیده است. (نقل از کتاب ثواب الاعمال شیخ صدوق)

اینم ببین:  دعای سریع التاثیر و مجرب برای جلب عشق و محبت پرخیر

امام صادق (علیه‌السلام) فرمود: هنگامی که انسان کاری را آغاز می‌کند باید تا یک سال آن را ادامه دهد، سپس اگر خواست به کار دیگری بپردازد. دلیل آن درک شب قدر و وصول به تقدیر الهی است . (اصول کافی، ج 2، ص 83)

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *